En ook inderdaad de traagheid opgelost scheel heel veel..
Code: Selecteer alles
/templates/allaturkaa_dyn/images/buttons/new_post_en.png was not found on this server.
BartS schreef: Als ik niet ben ingelogd werkt het forum lekker snel, maar als ik ben ingelogd zit er een zeer vervelende vertraging in het openen van topics en bladzijden. Hebben meer mensen hier last van? Mijn browser is Safari, maar ook op een Windows-pc met Explorer heb ik het probleem.
Yep, je kunt dit soort zaken allemaal instellen in je eigen 'contol panel'kissyfur schreef: Dat mag wel even met grote rode letters in de banner worden gezet..... t is echt niet te doen anders.
Die 5 posts per pagina is ook niet te doen trouwens. Kan je dat ook zelf aanpassen?
Dank voor de tip.Silver_R schreef:BartS schreef: Als ik niet ben ingelogd werkt het forum lekker snel, maar als ik ben ingelogd zit er een zeer vervelende vertraging in het openen van topics en bladzijden. Hebben meer mensen hier last van? Mijn browser is Safari, maar ook op een Windows-pc met Explorer heb ik het probleem.
Had ik ook. Er is mij uitgelegd om de instelling voor nieuwe berichten te veranderen naar cookies.
Is alles weer lekker snel.
Het gaat niet om de cookie-instellingen in Explorer, maar je moet de instellingen in "my control panel" - rechts boven in het forum-scherm - veranderen.V70/2.4D/2003 schreef: Mannen,
Het forum is voor mij bij tijden niet te benaderen en als ik dan binnen ben is het zaakje zo traag als "dikke stront". De vragen:
* Meer mensen hier last van?
* Vraagt het nieuwe forum mogelijk wat meer inspanning van mijn 4 jaar oude laptop?
* Hoe krijg ik het zaakje sneller?
(Voorzover ik er verstand van heb is het zaakje op dit ding nu zo ingesteld dat alle coockies worden toegestaan en staan alle updates en wat weet ik allemaal op de laptop)