En aangezien het een nieuw systeem is, is dat niet zo heel vreemd. Vandaar dat ik dit lijstje samen heb gesteld, met de hoop dat ze het in Göteborg ook meelezen en het met de volgende update verhelpen

Als achtergrond: ik heb het Sensus Connect systeem met Premium Sound en Sensus Pro (de Volvo On Call exta's) op een MY2014 V60 van begin 2014.
Sensus vergeet waar hij was als contact eraf gaat
Als het contact van de auto af gaat vergeet het audio systeem waar hij bezig was met het afspelen van de iPod.

Bij normaal afspelen van een nummer krijg je als je aan de MENU knop draait de inhoud van het album te zien waarnaar je aan het luisteren bent. (Opm: je ziet nu niet meer welk nummer je bezig bent, maar je start altijd bovenaan). Dit is ook het normale gedrag bij een iPod.

Als de auto van het contact af geweest is krijg je niet de inhoud van het huidige album te zien maar spring je helemaal terug naar het hoogste niveau van de iPod. Dus als je van het huidige album een ander nummer wilt selecteren moet je eerst Artiesten -> Artiest -> Album -> tracks kiezen om naar een ander nummer te gaan.
Al mijn vorige Volvo's deden het bovenstaande wel goed.
Album art verdwijnt bij het wijzigen van thema
Als je van thema wisselt op het TFT scherm ben je de albumhoes kwijt op het Sensus scherm:

iPod loopt erg vaak vast
Ik weet niet 100% zeker of het aan de iPod of Sensus ligt, maar ik heb met mijn 160GB iPod Classic meerdere keren per week dat de iPod zichzelf ophangt en gereset moet worden voordat ik hem weer kan benaderen met de auto. Met mijn vorige V60 had ik dit eens per maand ook wel eens, maar nu heb ik het bijna dagelijks. Hoewel het niet uitgesloten is dat het aan de iPod ligt is het wel heel toevallig dat sinds ik mijn nieuwe auto heb dit meerdere keren per week gebeurt. Dit gebeurt vooral tijdens het wisselen van nummers en nadat de auto van het contact af geweest is. Mijn gevoel is dat zegt me dat het vastlopen tijdens het wisselen van nummers te maken heeft met het ophalen van de album-art.
Het instellen van de standkachel via de app geeft verkeerde info in app

Zowel met de iOS als de Android versie van de VOC app geeft de app de verkeerde timer informatie weer. Na het instellen op een tijd (in dit geval 6:55u in de ochtend) geeft de app "0:00" weer als ingestelde tijd.
Als je dan in de auto kijkt zie je dat daar de juiste tijd wel aangekomen is:

Verder heb ik gemerkt dat de USB hub die ik in mijn vorige V60 kon gebruiken om zowel mijn USB harde schijf als mijn iPod tegelijkertijd aan te sluiten in deze auto niet werkt. Niets wat ik hierop aan sluit wordt herkend.
Zijn er nog meer dingen wat mensen tegen zijn gekomen? En mogelijke oplossingen?