Nou, we kunnen natuurlijk niet van de dealer vragen dat ze van iedere software bug (want dat lijkt dit toch te zijn) op de hoogte zijn.Wij hebben hier ook alle settings vergeleken, deze hadden we nog even over het hoofd gezien. Het is leuk dat je af en toe wat meer weet dan de dealer, maar ik heb liever dat de dealer wat meer weet dan ik haha! Benieuwd of het na de update van donderdag ook kan in de setting "km/l", welke ik fijner vind dan de "l/100km".
Iemand moet een bug voor het eerst vaststellen. Dat zijn nou eenmaal vaak de gebruikers van de toepassing (in dit geval wij dus).
Dat zal een proces in moeten bij Volvo om vast te stellen of het echt een bug is of een gevalletje van "works as designed".
En hopelijk worden de dealers dan van de bug op de hoogte gesteld.
Volgende is dan natuurlijk dat indien je een probleem met de dealer bespreekt, dat de betreffende persoon snel kan terugvinden of het een bekend probleem is en wat (de status van) de oplossing is.
Ik denk dat er hier en daar wel wat verbeterd kan worden.
Naar mijn mening zou Volvo er goed aan zou doen om een kanaal open te stellen, waarin berijders hun foutmeldingen en vragen en opmerkingen kwijt kunnen.
Helemaal handig zou het zijn indien dat kanaal dan ook nog gebruikt wordt om tot verbeteringen te komen.