Dat klopt, echter dat is voor het gehele forum maar hij bedoelt dat je het niet meer per topic of subforum kunt zien.snorremans schreef:Als je de forum pagina voor hebt staan, en je scrolled helemaal naar beneden, dan zie je daar wie online is.
Rob
Dat klopt, echter dat is voor het gehele forum maar hij bedoelt dat je het niet meer per topic of subforum kunt zien.snorremans schreef:Als je de forum pagina voor hebt staan, en je scrolled helemaal naar beneden, dan zie je daar wie online is.
+10!!gsx750r schreef:[...] ik heb het idee dat velen veel en veel te haastig bezig zijn.
"Dat doet het niet", "Die knop heb ik niet", "ik heb alleen zus of alleen zo" enz. enz. Nieuwe forumsoftware die ook voor Ben en consorten nog vele vraagtekens kent maar wij als gebruikers beginnen als 'gekken' overal op te klikken en trekken overhaaste conclusies. Het moet ook meteen perfect werken op alle denkbare helse machines zoals PC, iMac, iPads, Smartphones, tablets, laptops enz.
Waar zijn alle 'jonge onderzoekers' gebleven ........ Onze Volvo's keren we binnenste buiten maar door een beetje simpele software zouden we ons gek laten maken ??
Ga nu eens rustig met je muis over alle symbolen en knoppen die je kunt vinden en kijk wat er in het verschijnende tekst ballonnetje staat en ga zo stap voor stap verder. Geef niet meteen de nieuwe forumsoftware de schuld maar kijk eens kritisch naar je de instellingen van je eigen helse machine. (verrassend hè hoe slecht je die blijkt te kennen)
[...]
O ja, RTFT ! (Read The Fucking Topic)
[..]
Rob
Kijk nu nog eensgsx750r schreef:Dat klopt, echter dat is voor het gehele forum maar hij bedoelt dat je het niet meer per topic of subforum kunt zien.snorremans schreef:Als je de forum pagina voor hebt staan, en je scrolled helemaal naar beneden, dan zie je daar wie online is.
Rob
Dat is hier idem dito.Oceanracer schreef: [...]Verder gebruik ik altijd de mail-notificatie. Die werkt bij dit forum ook, maar ik krijg nu werkelijk voor íedere post een aparte mail ipv eentje zoals voorheen. Is daar wat aan te doen?[...]
Dat was volgens mij in het vorige forum ook al zo.rsnhakan schreef: [...] Nog een ander puntje, er zijn mensen die hun status op verborgen hebben staan. Als je het profiel van diegene bekijkt, kun je toch zien wanneer ze voor het laatst actief waren. [...]
Klopt, het bleek dat je daarmee ook de eerste post van je eigen topic kon verwijderen als er al antwoorden waren gegeven.Carlsson 900 schreef: het valt me nu trouwens pas op dat de "DELETE-knop" weer op vakantie is![]()
Nee, daar stond echt ook in het profiel 'verborgen'Carlsson 900 schreef:Dat was volgens mij in het vorige forum ook al zo.rsnhakan schreef: [...] Nog een ander puntje, er zijn mensen die hun status op verborgen hebben staan. Als je het profiel van diegene bekijkt, kun je toch zien wanneer ze voor het laatst actief waren. [...]