PDC sensor vraagjes

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
DeNnZ
1st Gear member

Hallo allemaal,

Wellicht heeft 1 van jullie ervaring/een antwoord op hetvolgende.

Sinds enige tijd krijg ik de melding dat mijn parkeerhulp service vereist.
Ik heb het laten uitlezen en hun conclusie was "Sensor links geeft fout"
Nu heb ik een online een nieuwe sensor besteld, moet deze nog binnen gaan krijgen maar heb wel vast een tweetal vragen;

-Sensor links, wordt hiermee de meeste linker sensor bedoeld, of is het er een aan de linker kant?

De sensor is zwart en "Paint ready", zou ik deze met de bij de auto meegeleverde lakstift van mijn kleur kunnen voorzien?

Alvast mijn dank!

Mvg,

Dennis Rademaker
Gast

kun je geen spuitbusje krijgen met de lakkleur?
Anders even naar een spuitbedrijf brengen. Zal ook geen vermogen kosten voor zo'n klein onderdeel.
mslik
3rd Gear member

Hoi,

Vraag even aan de dealer welke het precies is. Ik zou het niet weten.

En met een lakstift dat kleuren zou ik echt niet doen. Ik heb alleen maar slechte ervaring met lakstiften, gebruik ze ook niet meer. Gaat altijd bladderen, of bubbelen etc. etc.

Ik zou even bij je dealer vragen of er geen spuitbus in die kleur is te krijgen. Ik weet niet wat voor kleur je hebt, maar bij een spuiter vragen is ook een optie. Let wel dat ze wel moeten mengen dus het is ten alle tijden duurder dan een spuitbus.

Vergeet natuurlijk niet heel goed te ontvetten, en ook al is hij spuit gereed. Even een hele fijne korrel schuurpapier met wat water kan nooit kwaad.

Michiel
Volvo V60 D4 Geartronic Summum -Scandanavian line - Intelli safe pro - Savilla Grey (2017) - PoleStar tuning
Volvo V40 D2 Momemtum - Intro Line - Ice blue (2013)
Volvo V50 2.0 Limited Edition Saphire Black (2010)
DeNnZ
1st Gear member

Allen bedankt voor de reacties.

Inmiddels heb ik de sensor gewisseld, het was inderdaad de meest linker.
Heb de sensor zelf gespoten met platic primer, kleur en blanke lak en ziet er weer gelikt uit!
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”