Schade is getaxeerd op bijna 1000 euro. :shock:
Als diegene nog eens in de buurt van mijn S80 komt,............. :evil: :evil: :evil:
Geld nog terug gekregen? :shock: :shock: :shock:volvov40t4 schreef:heb ik ook eens gehad met mijn lincoln.
of ik even 1900,- gulden wou betalen!!! :shock:
ben die jongen die het gedaan had later tegengekomen toen hij een auto van een vriend aan het bekrassen was.
DAT WAS DE LAATSTE KEER :twisted: :twisted: :twisted:
Het is ook een polijstklus. Gelukkig niet tot het metaal.Frumpy schreef:Is die kras tot op het metaal? Lijkt wel alleen een polijstklus in de blanke lak.
Als je niet daarvoor verzekerd bent zou ik toch even bij een andere spuiterij langsrijden.
Hoe komen ze aan die 1.000 Euro?
Ik ga helemaal met je mee voor dit soort types alleen, niet voor mijn mooie voorkantje, anders heb ik weer schade. Gebruik m'n handen wel als ik die galb.k zie!VolvoZoeker schreef:Doodzonde. Ik hoop dat vandalisme bij jou ook is verzekerd??? DIt zijn van die types die je een keer voor je voorwielen wil krijgen, is wel zonde van de vlek daarna :evil:
Het is ook een polijstklus. Gelukkig niet tot het metaal.
Tja weet je, als je het constateert voel je je zo verrektte machteloos en gelijk vol met woede dat er iemand met z'n stomme kop er tegenaan heeft gezeten, terwijl je dan eigenlijk zelf probeerd zo zuinig mogelijk om te gaan met je kostbare eigendom. Maar als ik jouw verhaal lees, dan heb jij toch ook flinke schade. Balen man, het moet bij jouw meer in het oog vallen dan die schade van mijn Volvo. Dus ook voor jouw V40 wordt het een kostbaar verhaal.gelebanaan schreef:Zonde man,
Ik heb zelf ook het de pech gehad dat ik in het week van oud en nieuwe getrakteerd ben op een beetje schade.
Iemand heeft tegen me bumper aangezeten sidemarker kapot en ook wat lak weg ( van me pas gespoten voorkant) en ook nog een vrij diepe put in de moterkap je zit de groeven in het metaal zitten :evil:
Meshuga schreef:Vriend van mij heeft in het verleden eens iemand betrapt bij het eraf schoppen van zijn buitenspiegel.
Resultaat..tegenpartij gebroken neus en wat afgebroken tanden en hijzelf een financiele schadepost van 15000 hollandse guldens en een voorwaardelijke straf.
De spiegelschoppende partij kwam er finacieel een stuk voordeliger af.
Ik kan je vertellen dat dat je een stuk voorzichtiger maakt met het oplossen van dat soort probleempjes.