noten093 schreef:
Ik zou nog even reageren op het meten vd acceleratie via Torque. Laatst even getest. Ik heb nog maar 1100km op de teller dus hij is nog helemaal niet ingereden. Het regende en het wegdek was nat. Natuurlijk ben ik even op een stuk weg gegaan waar geen publiek komt. Dit stuk moeten ze nog afmaken en is doodlopend. Ik heb hem in de powermodus gezet. Torque gaf een acceleratie van 6.2 secondes 0-100 maar met slippende banden vanwege het natte wegdek. Ik denk dat het moet lukken tegen de 5.5s op een droog wegdek.
Tjonge wat een G-krachten. Dat wil je niet doen bij een druk stoplicht. Je mist wel een overdonderende motorgeluid. Wellicht de volgende keer toch even dat Mustang V8 geluid aanzetten dat reageert op de OBDlink MX. Heb ik trouwens veel succes mee in mijn elektrische Twizy voor het stoplicht en als mijn kinderen meerijden. ( Ja dat past met zijn 3-en in een Twizy)
Via ebay ook de obdlink mx aangeschaft
Werkt mooi, bedankt.
Goede tip
Ook de test gedaan 0-100 6,8 sec. Meerdere keren geprobeerd, en nog niet getuned.
80-120 4,2 sec
Dus verschil met tuning door rica 0,6 sec
Indien je met de voet op rem en tegelijkertijd gas geeft, dan zul je dichter bij de 6,1 vlgs opgave van volvo komen.
Ben benieuwd na verdere ervaringen van noten tav zijn tuning.
Ook verbruik, snelheid boven de 150 en evt gewijzigde topsnelheid, en gedrag van de geartronic.