SC of SCT

Over Sensus, Sensus Connect, Sensus Connet Touch etc
Plaats reactie
LionKing1970
Starter

Avond allemaal. Vandaag mijn Volvo V60 PIH D6 gehaald in Maastricht (Biermans). Wat een GEWELDIGE auto en wat een sympathieke dealer! Legde alles goed uit en nam de tijd voor me. Bosje bloemen voor de vrouw doet het ook altijd goed :-)

Ik zal nog wat foto's maken want ben erg trots op mijn V60!!

Ik heb nog wel een vraag over het media systeem. Bij bestellen van de auto was de reclame dat er een Spotify app op zat, nu zie ik die niet. Ook is het geen touchscreen dus ga ik er vanuit dat ik de SC heb ipv de SCT. Wat is eigenlijk de laatste versie, de SC of de SCT? Of betaal je voor de SCT meer, en is dat een optie?

Ik had wel de optie:

Premium Sound Multimedia met 7 inch kleurenscherm, DVD-speler, Dolby Pro
Logic II surround sound, Dolby Digital Cinema surround sound, 5x130 Watt, 12
Premium Sound luidsprekers, USB poort en Bluetooth handsfree systeem

Ik dacht ik dat er bij het parkeren een camera voor EN achter zat, maar ik zie alleen achter.......

Hoop dat jullie mij meer kunnen vertellen.

Dank!
100mb
2nd Gear member

Allereerst natuurlijk gefeliciteerd en veel veilige kilometers met de D6!

Kijk hier ook even; http://www.volvo-forum.nl/viewforum.php?f=3

Het ziet er naar uit dat je SC hebt, de opvolger van SCT. Vanaf week 46-'13 is SCT vervangen door SC.
Premium audio is inderdaad optioneel,
Park Assist camera voor is een accessoire (dus ook achteraf te installeren).
Park Assist camera achter is onderdeel van de Hybrid Technology Line.

Het aantal beschikbare Apps van SC is momenteel nog zeer beperkt (1 of 2 Apps?), Spotify is nog niet beschikbaar. Wellicht dat deze op termijn wel komt voor SC.
Ik hoop het in ieder geval wel, is namelijk iets wat ook ik momenteel wel mis (Spotify op telefoon via BT werkt overigens wel redelijk)
Laatst gewijzigd door Veth, Martien op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
2024 Volvo XC90 T8
2021Volvo XC40 P8
2016 Volvo XC90 T8
2014 Volvo V60 PIH
2012 Volvo V60 D2
2007 Volvo V50 2.0D Edition II
2000 Volvo V40 1.9D Europa Phase I Dark Blue
santu001
4th Gear member

Kleine correctie. SC is niet de opvolger van SCT, maar van Sensus 3.0 . SCT is een 'losse' uitbreiding van Sensus die helaas niet te krijgen is voor Sensus Connect. SCT is een Android/Asteroid-versie waar alle apps natuurlijk al voor handen zijn (met een omweg). Apps voor SC moeten echt geschreven worden. Ben bang dat je daar niet al te veel hoop op moet hebben. Voor SCT heeft Volvo zelf al 0 apps gebracht. Maar dat is mijn gevoel.
Mvg. Claudio,

Volvo S60 T5 - R-design - Polestar optimized - Fusion Red Metallic - Full Options - 10-2019
Volvo S60 T5 Summum, DSL, BPPro, Vibrant Copper 2011 - Sensus 3.0 0C71 SCT-IGO- XDA Root/ADW-EX Launcher 18" Sleipner/Fortuna
Volvo S60 2.5T Summun 2005 Greenwich green
Volvo S60 2.4 Premium Comfort, Audio, Winterline 2001 Maya Yellow
Plaats reactie

Terug naar “Communicatie”