Verder is het forum geweldig opgeknapt ...

Klopt! Ik weet al niet eens meer hoe het exact was maar als je gereageerd had op een topic hoefde je geen trucs uit te halen om die topic weer in beeld te krijgen want hij stond voorzover ik me dat goed herinner gewoon bovenaan in de lijst!Oceanracer schreef:Nee hoor, was voorheen namelijk wel goed.
Wat Ben hier beweert is op zich natuurlijk juist: je eigen bericht heb je al gelezen .......Ben schreef:Als ik het via het gele sterretje zie ik het niet. Dat klopt want dan zie je alleen 'ongelezen berichten' en je hebt je eigen bericht gelezen.
Veel prettiger... en gemakkelijk ff checken of er taal-tikfouten instaan... mogelijk nog even wijzigen. Nu heb ik echt het idee... OK, maar waar staat het nu. Ja, ik weet het te vinden, don't worry. Ik hou gewoon niet van omrijden...Oceanracer schreef: Eerst was het het laatste bericht sinds je laatste bezoek, dat was wel prettiger....
En aan de constructie van het forum valt niet te sleutelen guys.mad schreef: Verder is het forum geweldig opgeknapt ...![]()
![]()
Ben schreef: Ach natuurlijk, daar keek ik helemaal overheen.
En aan de constructie van het forum valt niet te sleutelen guys.mad schreef: Verder is het forum geweldig opgeknapt ...![]()
![]()
it is what it is![]()
Erwin bij jou is het ok.Oceanracer schreef: Wat is er in dat geval niet (meer) goed dan?