V40 (new model) High Performance

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
Juwiter
Starter

Hallo allemaal,
Nieuwe V40 T3, met Businesspack en winterline.
Perfecte auto na 3x S40 (ook heel tevreden over) :D

In de businesspack zit een high Performance audio systeem wat zowel mp3 en wma moet kunnen lezen

Uitlezen usb gaat niet zo goed.
Diverse mp3's en wma's (die in de S40 wel werden uitgelezen) worden niet gelezen.
Op het display staat: track niet leesbaar.
Heb de dealer ingelicht.
Weet iemand een oplossing: aub niet al te technisch op computergebied
D2
3rd Gear member

Als je de zoekfunctie van het forum gebruikt icm een paar handige zoekwoorden kun je alle informatie die je nodig mocht hebben hierover wel vinden.

Zomaar een greep uit relevante zoekopdrachten:
http://volvo-forum.nl/search.php?q=trac ... rch=Zoeken
http://volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=5 ... ediaspeler
http://volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=5 ... hlight=vbr

Jouw probleem is waarschijnlijk prima op te lossen, hangt ervan af wat jij 'te technisch' noemt. Ik vermoed dat je muziekbestanden een variabele bitrate (VBR) hebben. Daar houdt de mediaspeler niet van, soms spelen die wel af maar meestal niet, of iig niet helemaal. Je kunt ze dan het best converteren naar constante bitrate (CBR), bijvoorbeeld mbv Freemake Audio Converter (maar hier zijn honderden gratis tools voor te vinden). Het zou echter ook kunnen dat je bestanden beschadigd zijn, maar een verkeerde bitrate lijkt mij het meest waarschijnlijk.
Auto: Opel Astra 1.6 cdti 136pk Innovation

Vorige auto's:
2012 Ford Mondeo Wagon 1.6 TDCi ECOnetic Lease Titanium (poolauto)
2012 V40 D2 Momentum, Biarritz Blue, Intro line, 17" Mannan, verwarmbare voorruit, LED DRL
2009 Honda Civic Hybrid
2006 Mini Cooper
Longone
5th Gear member

Ik zou http://www.avs4you.com/nl/AVS-Audio-Converter.aspx aanraden, kost wel 47 Euro maar is naar mijn mening het beste op het gebied van audioconversie, zowel qua gebruikersgemak als qua geluidskwaliteit.

Je kunt zelfs ook heel gemakkelijk het geluid van films "afrippen" en dan als MP3 in de auto afspelen.
Laatst gewijzigd door Longone op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
danceplaza
2nd Gear member

heb je voorbeelden van de mp3's die niet goed wordt afgespeeld?
Volvo V40 Summum D2 || Misty Blue || Espresso Brown leder
Opties: Intro line incl. Premium Audio || Security line incl. PCC
Panoramisch zonnedak || Sportchassis || Verwarmbare voorstoelen || Automatisch dimmende spiegel || Extra getint ramen achterportieren en achterklep || 17"; Segomo lichtmetalen velgen 225/45 R17
sander69
3rd Gear member

handig die tips over de mp3...

maar ben ook wel benieuwd naar de vernieuwingen van de v40..

wat is er anders dan het "oude" model?

ik zag vanmiddag een v40 met onderin de bumper led lampen ala r-design, maar boven bij de koplampen ook een streepje led lampjes..

is dat dan van het nieuwe model?
Volvo 245 GLT 2.1 turbo 1983
Volvo V70 2.3 R AWD Black 1997
Volvo C70 cabrio 2.4 D5 GT Summum 2007
Volvo XC90 2.4 D5 GT black 2004
Saab 900 classic coupe Aero FPT 1992
Drekkie
1st Gear member

sander69 schreef: handig die tips over de mp3...

maar ben ook wel benieuwd naar de vernieuwingen van de v40..

wat is er anders dan het "oude" model?

ik zag vanmiddag een v40 met onderin de bumper led lampen ala r-design, maar boven bij de koplampen ook een streepje led lampjes..

is dat dan van het nieuwe model?
Dat is de R-Design met dual xenon en winterpack, die rijd ik zelf namelijk :happy:
V40 R-Design D2, MY2014, Black Sapphire Metallic, Businesspack Pro, Winterline, Dual Xenon, verlichtingspack 2, 18 " Ixion, 235/40/18, Eichbach verlaagd, Wheelspacers, getint glas vanaf B-style,
Plaats reactie

Terug naar “V40”