Hoy Hoy,
Mission (almost) accomplished.
Voordat ik e.e.a. volledig los had al 2 verschillende lampjes bij dealer gehaald (5 euro per stuk!), omdat er 2 soorten waren en ze bij de dealer niet wisten welke waar zat....
Accu negatieve pool losgemaakt (inderdaad wel verstandig als je geen ellende wil met foutmeldingen

), penhouder verwijderd conform in bovenste replies weergegeven youtube filmpje (handig!), daarna werd het lastig!
Met wat trek en sleurwerk het onderste deel van de middenconsole losgekregen (in het youtubefilmpje ging dit wel eeeeeeeerg soepeltjes

): clips die verticaal in ECC unit steken van boven uit zaten moervast.
Toen die los was aan de achterkant alle stekkers losgemaakt en unit ff mee naar binnen (met dank aan Tijs van VOLVOServiceMartens uit Aarle-Rixtel voor de verdere info!). Hier kun je vervolgens aan de achterkant van de ECC unit de lampjes zien zitten die met schroevendraaier te verwijderen zijn.
Op achterkant staat hoe je vast/los moet draaien, handig v an VOLVO, daarnaast ook welke lampjes er zitten.
Ik was zelf in de veronderstelling dat je de afdekplaat aan de voorkant moest verwijderen, niet dus.
Als ik hem van het weekend voor de (hopelijk) laatste maal los haal dan zal ik een foto maken en aangeven voor volgende hobbyisten welk lampje waar zit.
Grtz LF