Dat is mooi, toch nog een echte SF fanTMacD schreef: @SF...laat ze maar zeiken, allemaal jaloers...

En de enige denk ik..ach jonge tochlint schreef:Dat is mooi, toch nog een echte SF fanTMacD schreef: @SF...laat ze maar zeiken, allemaal jaloers...![]()
Ja is fout, geef t toe. Meneertje SF krijgt te veel aandacht hier. Ik ben hier wegV70/2.4D/2003 schreef: Heerlijk mannen, wat zijn we weer lekker aan het bekvechten in de PIH-rubrieken.
+1diesel01 schreef: Afgunst is een slechte eigenschap en is mij volkomen vreemd.
Enige tijd terug een geanimeerd gesprek gehad met een A6 rijder die naast mij parkeerde, het bleek een 313pk diesel te zijn vertelde de eigenaar nadat ik een compliment maakte over de auto.
What dinner? Volgens mij gaat dat helemaal niet door.....Superfunky schreef:What happens at the Funky diner, stays at the Funky diner!jvov60 schreef: Geen foto's?! Inderdaad ben je alles wat je opsomt en meer
Dan maar foto's laten maken door anderen tijdens het diner.
Dan geen kenteken anoniem maken waarschijnlijk... Dus je hebt nu nog de keuze ze zelf te plaatsen met anoniem gemaakt kenteken.
Roepen dat iets afgunst is is ook typische Nederlands..Paul schreef: Afgunst, tsja ik krijg eigenlijk altijd wel positieve reacties op mijn auto's maar deze D6 is de eerste die drie keer zo duur is als elke andere Volvo die ik heb gehad. Maar ik heb nog geen 1 keer gehad, dat iemand zei, zozo, die doet maar.... of zozo de business gaat goed zo te zien.
Vroeger moest ik mijn C30 en ook trouwens mijn 206 Griff om de hoek parkeren om er geen opmerkingen over te maken. Nu krijg ik bij klanten gewoon een stopcontact aangeboden met het verhaal dat ze het zo mooi vinden dat ik elektrisch rij.
Nee ik ben er blij mee en afgunst vind ik allemaal zo zielig. Moeten volgens mij allemaal hard werken en de ene geeft dat graag uit aan een auto![]()
Zeker wel!mad schreef:
What dinner? Volgens mij gaat dat helemaal niet door.....![]()
Niet overdrijven hè... Met je Volkswagen A6...Superfunky schreef:Zeker wel!mad schreef:
What dinner? Volgens mij gaat dat helemaal niet door.....![]()
Funky is onderweg na een super week.
Vandaag nog de hele dag heerlijk geskied en nu op een heerlijk rustige autobahn op cruise-control terug.
Mw. SF is er ook van overtuigd dat deze snelheden in de Volvo onmogelijk zijn, dus ze trapt 'm nog maar eens lekker in. Nu ik wat meer oog voor heb valt me wel op dat die Volvo rijders echt niet vooruit te branden zijn zeg! Zo kom je toch nooit thuis! ETA 23:00![]()
Neem aan dat er dan toch wel een beveiligingspiepje afgaat ergens in de kermiskraam?Walter schreef: pas je op met dat kwijlen, 400 volt en vocht geeft een maffe reactie
Het piepje van je PDC zou het maar niet doen, geheid schade bij 95% van de "mensche"Superfunky schreef:Neem aan dat er dan toch wel een beveiligingspiepje afgaat ergens in de kermiskraam?Walter schreef: pas je op met dat kwijlen, 400 volt en vocht geeft een maffe reactie