En opeens...reed ik achter een ingepakte SUV, de nieuwe XC90! Waarvan de bestuurder het waarschijnlijk niet leuk vond dat er een buitenlandse auto achter hem reed aangezien hij direct het Volvo terrein op reed..., wel enkele foto's kunnen maken

Niks van, het beeld op Autobild is een zeer slechte photoshop van hoe hij er vooral niet uit zal zien !homanito schreef: Op autobild.de staan er al foto's van de nieuwe xc90 toch, beter zicht of van een scoop foto
Opsturen naar Autoweek heeft geen zin. Heb dit in het verleden ook met meerdere scoops gedaan (waaronder een nieuwe versie van de Gumpert Apollo). Bij alle scoops kreeg ik de reactie dat de auto's al bekend waren bij hun. Echter in het geval van de Apollo dook er in eens 3 weken na mijn inzending een foto van deze auto op die haast identiek aan mijn foto was. Ik heb het nummer toen mee genomen naar huis om te vergelijken, de foto van Autoweek was uit een iets andere hoek. Van mij geen scoops meer voor Autoweek.Jungle schreef: Geweldige scoop: al naar de Autoweek gestuurd?![]()
![]()
Geef eens een linkje.homanito schreef: Casper er is al een presentatie van de nieuwe Volvo xc90 op het net te vinden waarop duidelijk te zien is hoe hij eruit ziet. Of is deze dan ook nog niet definitief?
Ja?homanito schreef: Casper er is al een presentatie van de nieuwe Volvo xc90 op het net te vinden waarop duidelijk te zien is hoe hij eruit ziet. Of is deze dan ook nog niet definitief?