het is alleen nog niet gezegd dat die ook naar NL komen.
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Laat maar daar; die Freja velgen horen niet op een XC70 en die rare gelakte zwarte accenten al helemaal niet. Doet afbreuk aan het stoer-chique van de XC70
Voor de verschillen zou ik er de huidige naast moeten zien. (zo goed ken ik de XC70 nou ook weer niet) De zwarte accenten vind ik juist, zeker bij een witte auto prachtig want ......... juist, ze accentueren en dat ook nog op een chique manier.
Maar die velgen ........ vast een geintje van een dronken Volvo medewerker of iemand van een concurrerend merk. Die horen of passen onder geen enkele auto!
Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.