Tijdens de beurs hebben ze mijn voorruit er uit gehad en daarna teruggeplaatst. Gelukkig alles weer waterdicht, maar er een bijgeluid bij.
Zelf denk ik dat de verticale sierstrip naast de voorruit over de strip van de paravent moet liggen, nu ligt deze eronder. Kan er iemand hierover uitsluitsel geven ?
Willem V.
Sierstrip voorrruit
-
- 3rd Gear member
Hoi Willem, bij mijn vorige Volvo een 940 is ooit ook eens een voorruit vernieuwd.
Ook ik hoorde een bijgeluidje en dat kwam van het hoekje van de sierstrip.
Dat hebben ze daarna goed gemonteerd en weg bijgeluid.
mogelijk dat het bij jou ook het geval is.
succes Peter
Ook ik hoorde een bijgeluidje en dat kwam van het hoekje van de sierstrip.
Dat hebben ze daarna goed gemonteerd en weg bijgeluid.
mogelijk dat het bij jou ook het geval is.
succes Peter
- Willem_V
- 1st Gear member
Het probleem is opgelost !
Het hoekje van de strip in de bovenhoek was het niet, dat zat er mooi strak in.
Gisteren de strip van de paravent onder de sierstrip "gewurmd". Hierna nog maar eens een klap met de hand op de strip gegeven.
Bij de eerste klap een "klik" en bij de tweede (iets hoger) weer "klik". Waarschijnlijk hebben ze de strip niet helemaal vastgeklikt en zijn die 2 klappen net voldoende geweest om de strip vast te zetten.
Vandaag weer 400 km gereden en zelfs bij 150 km/h blijft het bijgeluid weg.
Willem V.
Het hoekje van de strip in de bovenhoek was het niet, dat zat er mooi strak in.
Gisteren de strip van de paravent onder de sierstrip "gewurmd". Hierna nog maar eens een klap met de hand op de strip gegeven.
Bij de eerste klap een "klik" en bij de tweede (iets hoger) weer "klik". Waarschijnlijk hebben ze de strip niet helemaal vastgeklikt en zijn die 2 klappen net voldoende geweest om de strip vast te zetten.
Vandaag weer 400 km gereden en zelfs bij 150 km/h blijft het bijgeluid weg.
Willem V.