Registeren voor Send to Car werkt niet bij mij
Na het registreren van mijn Volvo ID bij Send to Car in de auto krijg ik netjes de melding dat er een mail met instructies verzonden is, echter deze mail ontvang ik nooit !
Is dit een bekend probleem ? Heeft iemand deze instructies en kan ze hier delen ?
V60 PIH 14.5, Hybrid Tech Line, Driver Support Line, Sport leer.
Geen antwoord op je vraag maar toch .......
Ik krijg dit soort vragen ook wel eens als iemand zich voor het forum heeft aangemeld.
In 99% van de gevallen blijkt dan het gebruikte mailadres niet correct te zijn ingevuld.
100% zeker juiste mailadres ingevoerd.
Zie ook op forum dat dit meer voorkomt. Mijn vraag is ook of er berijders zijn die deze instructie-mail wel hebben ontvangen.
Topic heb ik ook gelezen.
Ook daar wordt gesproken over het niet ontvangen van de mail na Volvo ID in auto te hebben geregistreerd, dus is vroeg mij af of er hier berijders zijn die deze mail na registratie van Volvo ID bij Send to Car in de auto wel hebben ontvangen.
Ik begrijp van niet .... ??
Hier een ervaringsdeskundige inmiddels.
Zodra je een account aanmaakt op here.com (Nokia account), hoef je na die validatie geen validatie e-mail meer te verwachten. Dus bij het invullen van je VolvoID, er komt echt geen validatie meer.
Verder werkt het verzenden naar volvoID inderdaad niet zover ik heb kunnen testen. Bij het invoeren van het VIN nummer werkte het ineens prima.
Ik had het vorige al even laten rusten, heb het nog niet nodig vandaar.
Maar die retour mail naar mijn mailadres vanuit Volvo ID ging hier ook niet. (bij wie wel?)
Naast pipo zou ik ook graag nadere uitleg hoe het werkt met het VIN nummer.
Klik op "Delen" (dat symbooltje rechts van "Verzamel/Toon route/Verkeerssituatie)
Klik op "Of stuur naar de auto"
Selecteer "Volvo" en voer het VIN nummer is
Daarna krijg je de mogelijkheid om het VIN nummer bij je account op te slaan. En daar begint dan weer mijn probleem, want dat "Delen" knopje doet het bij mij niet meer als in ben ingelogd. Zodra ik ben uitgelegd werkt dat weer prima maar moet ik het VIN nummer weer opzoeken
Laatst gewijzigd door ssdroog op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo V60 D2 MY2014.5 Powershift Summum, Black Sapphire Metallic, Pandora velgen, Business Pack Connect, Winter Line, Scandinavian Line, DAB+