V60 2014, mobiele internetverbinding werkt niet - opgelost

Over Sensus, Sensus Connect, Sensus Connet Touch etc
Plaats reactie
Ivar10
Starter

Beste forumgebruikers,

Vorige week is mijn nieuwe Volvo V60 D4 Summum Business Pro III afgeleverd. Ik ben er erg tevreden over, alleen krijg ik de mobiele internetverbinding via Bluetooth en mijn Samsung Galaxy S4 niet voor elkaar.

De handsfree telefoonfuncties werken allemaal, maar het internet dus totaal niet. Ik heb keurig gedaan wat er in de handleiding van Volvo staat. Ook heb ik de beveiliging van de hotspot van de smartphone volledig uitgezet, maar ook dat hielp niet. Ik gebruik de Galaxy S4 met enige regelmaat als hotspot voor mijn laptop, dat heeft nog enig probleem opgeleverd.

Iemand enig idee hoe ik de internetverbinding tot stand kan brengen?

Met vriendelijke groet,
Ivar
Laatst gewijzigd door Ivar10 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
lint
Geartronic member

Al bij de dealer geweest met het probleem? Misschien een probleem met de compatibiliteit of ander software matig probleem.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
Ivar10
Starter

Ik zal inderdaad maar teruggaan naar de dealer. Ondanks dat dit een kleiner probleem lijkt, heb ik daar wel wat de balen van. De auto is 6 dagen geleden afgeleverd en is al twee dagen terug bij de dealer geweest, omdat het zonnedak verkeerd afgesteld stond. Het sloot net niet helemaal. Hierdoor lekte het. Na twee dagen kon ik de auto weer ophalen en is het probleem verholpen. Ik sta echter niet te springen om na slechts een week weer naar de dealer te gaan. Er lijkt echter weinig anders op te zitten. Dank voor de tip.
Ivar10
Starter

Vanmorgen even bij de dealer langsgegaan. Die heeft een update gedaan en nu werkt het.

Allen dank voor het meedenken.
Plaats reactie

Terug naar “Communicatie”