Waarom lees ik nú pas deze topic?
Je bent goed bezig geweest Geel Banaantje!
(en 100 replies op je topic!)
*OUD*Poject GeleBanaan *luchtfilterbehuizing*
- General
- 3rd Gear member
- Contacteer:

_________";Some people and performances are beyond words";________
- gelebanaan
- 4th Gear member
- Contacteer:
Ach ja zo houd het forum het een beetje spanned steeds een nieuwe verrassingGeneral schreef:Waarom lees ik nú pas deze topic?
Je bent goed bezig geweest Geel Banaantje!
(en 100 replies op je topic!)

Binnen kort kan je hier meer nieuwe updates verwachten.
- Johan Braziltraveller
- 4th Gear member
Argh...maar uhm kun je niet eens een wav-je ofzo maken van dit brute geweld (spannende verrassing)?? 
VOLVO 440 1.8i '96
- gelebanaan
- 4th Gear member
- Contacteer:
Hier dan alvast het geluid van het sport filter zonder de bak.braziltraveller schreef:Argh...maar uhm kun je niet eens een wav-je ofzo maken van dit brute geweld (spannende verrassing)??
Zal aankomend weekend wat filmen op de duitse autobahn.
http://www.gelebanaan.nl/foto/kelk.avi 7MB groot
- Johan Braziltraveller
- 4th Gear member
:love4: Dat klinkt niet verkeerd...ben nu eigenlijk ook wel benieuwd naar het geluid van de Subaru (@Wilco) Enuh na het weekend dus misschien een filmpje van das Gelbe gefahr... :twisted:
VOLVO 440 1.8i '96
-
- 4th Gear member
klinkt goed man.
zwolly
S40 1.8 11-1996 donkerrood metallic handgeschakeld (verkocht)
S40 1.8 09-2001 pure silver sports automaat (verkocht)
S60-D5 edition -11-2003- black stone-handgeschakeld. (verkocht)
Mercedes S-klasse coupe V8 , nieuwstaat,automaat en alle opties, lpg.
S40 1.8 11-1996 donkerrood metallic handgeschakeld (verkocht)
S40 1.8 09-2001 pure silver sports automaat (verkocht)
S60-D5 edition -11-2003- black stone-handgeschakeld. (verkocht)
Mercedes S-klasse coupe V8 , nieuwstaat,automaat en alle opties, lpg.
-
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Jammer dat er geen hektometerpaaltjes langs die weg staan, dan hadden we de snelheid kunnen uitrekenen. Volgens mij ging je op het eind van het filmpje wel wat harder dan 80 namelijk 
- jessev40
- 3rd Gear member
- Contacteer:
He du gelbe banaan!
hij wordt echt erg ok die bak van je! maar even een vraagje over dat luchtfilter, die dikke kelk van welk merk is die? en paste alles gewoon? ik heb een V40 uit 1.8 16v uit 98 en daar kan ik nergens een sportfilter voor vinden behalve dan het K&N vervangingsfilter (dat er nu in zit)
ik heb wel een pipercross filter gevonden maar die is voor een s40 vanaf 95 en genoeg versies voor de T4 maar niet voor de 'gewone 1.8.
dus als jij iets hebt dat werkt dan graag info! erg fraaie luchtfilter bak trouwens zelf gemaakt? wa kost da? ik hoor het allemaal graag van je groeten jesse
hij wordt echt erg ok die bak van je! maar even een vraagje over dat luchtfilter, die dikke kelk van welk merk is die? en paste alles gewoon? ik heb een V40 uit 1.8 16v uit 98 en daar kan ik nergens een sportfilter voor vinden behalve dan het K&N vervangingsfilter (dat er nu in zit)
ik heb wel een pipercross filter gevonden maar die is voor een s40 vanaf 95 en genoeg versies voor de T4 maar niet voor de 'gewone 1.8.
dus als jij iets hebt dat werkt dan graag info! erg fraaie luchtfilter bak trouwens zelf gemaakt? wa kost da? ik hoor het allemaal graag van je groeten jesse
V40 1.8 16v // 244 TIC - soon equiped with KMS!!!!! ('81)
life's a gamble, and we're all dice!
life's a gamble, and we're all dice!
- gelebanaan
- 4th Gear member
- Contacteer:
windt ruis ga je past boven de 140 horenCinq schreef:Jammer dat er geen hektometerpaaltjes langs die weg staan, dan hadden we de snelheid kunnen uitrekenen. Volgens mij ging je op het eind van het filmpje wel wat harder dan 80 namelijk

-
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Zoiets dacht ik al jagelebanaan schreef:wind ruis ga je past boven de 140 horen

- gelebanaan
- 4th Gear member
- Contacteer:
Ik heb ben gewoon een tunings zaak binnen gestapt en heb gevraagd of ze een kelk hebben met een bevestings diameter van 72mm en toen kwamen ze met deze aan het is gewoon universeel voor alle auto's en de prijs lag ron de 50 euro.jesse schreef:He du gelbe banaan!
- gelebanaan
- 4th Gear member
- Contacteer:
Maar zie ook nergens een bord staan van 80Cinq schreef:Zoiets dacht ik al jagelebanaan schreef:wind ruis ga je past boven de 140 horen
- Robert
- 5th Gear member
Altijd leuk dit soort films !!!
Je krijgt ook een mooi geluid uit je auto
Alleen blijft nu wel de vraag hoe hard je daar nu reed ???
In denk zo rond de 160 km/u ?
Ach, met correctie eraf blijft er nog maar 75 km/u overschrijding over, moet kunnen......................................
Je krijgt ook een mooi geluid uit je auto

Alleen blijft nu wel de vraag hoe hard je daar nu reed ???
In denk zo rond de 160 km/u ?
Ach, met correctie eraf blijft er nog maar 75 km/u overschrijding over, moet kunnen......................................
- josas
- 4th Gear member

Wat gezellig....een lampekapje onder de motorkap. Ikea?

Zonder dollen natuurlijk; auto ziet er goed uit, hoor!
Ga zo door.
Gr.
Jos
JOS
V40 mj 2003 1.8 aut. Europe sports edition, RTI nav, ECC
Nu: S60 mj 2004 2.5T GT full options
V40 mj 2003 1.8 aut. Europe sports edition, RTI nav, ECC
Nu: S60 mj 2004 2.5T GT full options
- PhysicalZen
- 3rd Gear member
Oogverblindend
Waarom ben je begonnen met een strutbrace achter en niet voor?
Het schijnt dat het effect van een brace aan de voorkant (i.v.m. het gewicht voren) nog beter merkbaar is.
Misschien je volgende project(je)

Het schijnt dat het effect van een brace aan de voorkant (i.v.m. het gewicht voren) nog beter merkbaar is.

Wat goed is...........kan nog steeds beter!!
To tune..or not to tune..Thats no question
V60 D4 r-design, 240 GLE, C303(V40D4 r-design-70R-V40T4-V40 2.0-480T-480T-440 2.0=exit)
To tune..or not to tune..Thats no question
V60 D4 r-design, 240 GLE, C303(V40D4 r-design-70R-V40T4-V40 2.0-480T-480T-440 2.0=exit)
- gelebanaan
- 4th Gear member
- Contacteer:
Ik ben achter begonnen omdat ze custom gemaakt voor een paar volvo fans en er was gewoon veel meer vraag voor een strutbrace aan de achterkant omdat die niet stijfgenoeg is bij een V40.PhysicalZen schreef:Oogverblindend![]()
![]()
De bouw plannen worden nu gemaakt voor brace aan de voorkant maar daar komt de na druk op looks te liggen en zal eerst flink moeten sparen.
- gelebanaan
- 4th Gear member
- Contacteer:
Vandaag zijn mijn olie druk en olie temp meters binnen gekomen.
deze week kan er begonnen worden met het installeren er van en dan maar wachten op mijn ferrita uitlaat
deze week kan er begonnen worden met het installeren er van en dan maar wachten op mijn ferrita uitlaat

- SiR-ROUND
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Een vraagje. Ik zag een chromen achterklepknop. Zat die er al op? Zo nee, is het een makkelijk te verkrijgen item?
Thanks.
Mooi werk aan de auto. Lijkt mij een geval van echte liefde.
Thanks.

- gelebanaan
- 4th Gear member
- Contacteer:
Nee die knop zat er nog niet op.SiR-ROUND schreef:Een vraagje. Ik zag een chromen achterklepknop. Zat die er al op? Zo nee, is het een makkelijk te verkrijgen item?
Thanks.
En deze is gewoon bij de dealer te bestellen voor geloof ik zo'n 23 euro.
Monteren is ook goed zelf te doen.
P.s ik ga vanavond een nieuwe topic maken wat dit wordt iets te onoverzichtelijk.
-
- 1st Gear member
Gaaf dat gaas in de bumberspoiler, waar heb je dat vandaan? en weet iemand waar ik side markers kan kopen in de smoke white kleur de zelfde kleur waar de richtingaanwijzer op het zijspatbord van is? Ik vind alleen maar hele witte side markers en dat vind ik niet mooiceebee schreef:Goed bezig.
Weet alleen niet of 18" een succes zal zijn , wilde het zelf ook , maar het reed voor geen touwtje............
En met steek 114.3 is de keuze zeer!!!! beperkt.
En id je velgen wel in de Titan's kleur spuiten.
Had ik ook gedaan.
Nog even in je knipperlichten voor van die zilveren bolletjes, dan ben je ook van het spiegelei effect af.
Sproeiers erop van een v70............
En die booskijkers , gewoon bij de Brezan, van Kamei ofzo , heb nog een set liggen, in elke kleur leverbaar, ze zijn nu zo :