Hallo,
Na 2 bezoeken kort achter elkaar naar de wasstraat kwam ik erachter dat er veel water in de kofferbak van mijn C70 aanwezig was. Kranten erin en zo goed mogelijk het water verwijderd. Hierna tot 2 maal toe de tuinslang enkele minuten op de auto, even laten uitdruppen en gekeken of ik het ergens lekte. Niets kunnen vinden. Afvoergaatjes aan deze zijkant zijn goed open.
Met het regenachtige weer van de laatste dagen echter weer water aangetroffen. Het bevind zich m.n. links, vrij dicht achter de achterbank en dan verder naar de achterkant van de auto, de bekleding rondom het oog voor het bagagenetje is erg nat (laag punt) en het gehele lage gedeelte onder het netje is erg nat. Wie kan mij helpen?
Lekkage C70 bj 2006
-
- Starter
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- evert65
- 6th Gear member
ik
stel je eerst even voor op de voorstelpagina van dit forum
en plaats gelijk wat foto's
dan zul je zie dat veel meer mensen je willen helpen
dus dat wordt je eerste goede daad voor 2014
stel je eerst even voor op de voorstelpagina van dit forum
en plaats gelijk wat foto's
dan zul je zie dat veel meer mensen je willen helpen
dus dat wordt je eerste goede daad voor 2014

keep calm!, your randomizer is running
-
- Starter
Probleem van de lekkage is opgelost. Binnen in de kofferbak tegen de achterkant van de auto is een kabelboom gemonteerd. Deze is bevestigd met kunststofklemmen die op hun beurt aan de carrosserie zijn bevestigd. Deze doorvoeringen lekten en zijn door de garagehouder dicht gekit. Op mijn vraag of de reeds aanwezige kit misschien verouderd was, werd geantwoord dat er helemaal geen kit aanwezig was. Vreemd (gevolg van schade?), maar de kofferbak is in ieder geval weer waterdicht.