Is niet zo man... het gaat om wat je schrijft, niet om wie je bént. Dat is nogal een verschil. Dus maak je geen zorgen.MarioC70 schreef:mad schreef: Omdat er verder geen argumenten zijn..... alleen die 14 eigenaren op papier...?! Kom op MarioC70, steek je tong eens uit, dan kunnen we het achterste zien (van je tong). Mij persoonlijk maakt het geen r... uit, maar voor een forumlid dat overweegt een XC te kopen lijkt me het heel vervelend als iemand zó reageert. Ik begrijp je probleem niet met het achterhouden van informatie en net doen alsof je méér weet. Héél mystiek, dat wel.... helpt het? Krijg je hier een kick van?
Slaat nergens op je reactie,het heeft meer te maken met iemand behoeden voor een hoop ellende en het hoe en waarom is totaal niet belangrijk.
Het heeft ook niets met het onderwerp van doen je reactie,het gaat meer om mij als persoon,anders kan ik het niet zien.
Het gaat om de boodschap, niét om de boodschapper.
Dit klinkt gewoon niet lekker: "niet doen, want ik weet het (beter)". Snap je? Zoiets als "doe maar zo omdat IK het zeg, en niet anders". Het gaat me niet om jou, snap dat nou. Mensen (volwassenen) willen argumenten... simpel. Maar goed, laat maar.