Het voordeel is dat je dubbel zo blij bent als je de opvolger hebt en geen zwarte meer

Zwart is mooi net op het moment dat ie netjes gewassen op je oprit staat, na de eerste rit is het meestal al een ander verhaal

V70/2.4D/2003 schreef: Tja....ik mocht van de Mrs elke kleur kiezen.....als het maar zwart was. Ik had wel de vrijheid om te kiezen tussen metallic of Blackstone. En het werd: Blackstone.![]()
Maar, indien gewassen, gepoetst en het cranberryleder lekker in de smeer, dan is hij best wel mooi![]()
Maar je hebt metallic zwart en solid zwart (dus niet metallic). Beide zijn gevoelige kleuren, maar de solid zwart is nog gevoeliger voor krasjes en andere ellende.lint schreef:V70/2.4D/2003 schreef: Tja....ik mocht van de Mrs elke kleur kiezen.....als het maar zwart was. Ik had wel de vrijheid om te kiezen tussen metallic of Blackstone. En het werd: Blackstone.![]()
Maar, indien gewassen, gepoetst en het cranberryleder lekker in de smeer, dan is hij best wel mooi![]()
Zwart is een hele mooie kleur voor een auto maar is eigenlijk alleen echt mooi als de auto gewassen en gepoetst is.
Mijn vader had een taxi bedrijf en we hebben meerdere zwarte auto's gehad.BlackcurrantV70 schreef: Zwart is mooi net op het moment dat ie netjes gewassen op je oprit staat, na de eerste rit is het meestal al een ander verhaal![]()