Hallo,
mss eerst even voorstellen, ik heb pas een volvo v40 gekocht van 1999 een 1.9 td. Voordien altijd met n golf mk2 gereden en had nooit gedacht zoveel plezier tehebben aan een andere auto!
Maw wreed content van mijn v40!
Enig probleem waar ik onlangs wat mee aan het sukkelen was, is de centrale vergrendeling. Ik heb geen afstandsbediening (althans toch niet bij gekregen) en sluit mijn deur(en) dus met de sleutel. Als ik de auto opendoe wil het wel is voorkomen dat alle andere deuren dicht blijven, soms gaan ze dan na enkele seconden vanzelf open om dan eigenlijk meteen weer toe te gaan. Of toch open te blijven, blijkt afhankelijk van de 'de goesting' te zijn. Meestal gaan ze wel open als ik even aan het rijden ben, in ieder geval ze doen het bij willekeur!
Op zich niet echt n probleem, ik ben nooit ventrqle vergrendeling gewoon geweest, maar nu blijkt dat het tankdekseltje hier ook mee aangestuurd wordt en was ik laatst een half uur aan het sukkelen om dit open te krijgen! ook de koffer werkt hier mee en krijg ik niet meer open met de sleutel, geen beweging in het slot te krijgen.
Iemand enig idee wat dit kan zijn? een slecht contact mss? en het slot in het kofferdeksel is open vijzen en smeren? Ik heb wat zitten rondzoeken hier op het forum, maar geen oplossing gevonden...
mvg,
Hugo
Centrale vergrendeling
-
- Starter
Laatst gewijzigd door hugojanssens op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- lint
- Geartronic member
Lijkt een probleem te zijn met de aansturing vanuit de li voordeur naar de andere componenten van de centrale vergrendeling. Je kan proberen alle aansluitingen en kabels te controleren op slechte verbindingen of even bij de dealer langs gaan.
Laatst gewijzigd door lint op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
-
- Starter
hallo
bedankt voor uw snelle reply! kan ik deze aansluitingen vinden in het portier aan het slot? of moet ik elders gaan zoeken? Ik weet niet of de centrale vergrendeling ook zou moeten werken als ik de passagierszijde gebruik, maar in ieder geval dan werkt het niet (maar ik denk dat dit normaal is?)
bedankt voor uw snelle reply! kan ik deze aansluitingen vinden in het portier aan het slot? of moet ik elders gaan zoeken? Ik weet niet of de centrale vergrendeling ook zou moeten werken als ik de passagierszijde gebruik, maar in ieder geval dan werkt het niet (maar ik denk dat dit normaal is?)
-
- Starter
de motormodule in het portier heb ik bekeken, lijkt mij op het eerste zicht niets verkeerd aan, als ik de stekker uittrek reageren de sloten meteen.(zou eigenlijk wel kunnen betekenen dat het deze compenent is dat aan vervangening toe is)... dus deze terug op zijn plots gestoken. graag had ik dan de centrale module eens bekeken, links onder het dashboard blijkbaar, maar moet ik daar voor het dashboard weghalen? of hoe raak ik er aan?
-
- Starter
ok bedankt ik bekijk het zo snel mogelijk!