Dit was mijn totaal onverwachte beeld:
http://www.112gld-zuid.nl/nieuws/536-au ... ert-foto-s
Ik had geen idee dat een aanrijding met een hert dit tot gevolg kon hebben

De bestuurder had gelukkig niets.
Zou dit een V60 PIH zijn?
Volgens RDW is het een 1.6 benzine uitvoering.Volvo4ever schreef: Zou dit een V60 PIH zijn?
+1Ik rol ! schreef: Zonde van de Volvo, Vervelend van de Reebok (man) Heel jammer dat Rijkswaterstaat niet iets respectvoller met het stuk wild omgaat... Moet ik eens proberen na een nazoek (als er reewild is aangereden en heeft kunnen doorlopen doen wij nazoek, geven mogelijk het vangschot en voeren het wild af. Dit gebeurt vaak met publiek erbij en die zijn zeer kritisch!)
Ja, in iedere regio in Nederland is een WBE, een wildbeheer eenheid en een zweethondenlijst. Een zweethond kan aan de hand van zweet - bloed in jagertaal- het dier opzoeken en dan kan een jager of de eigenaar van de zweethond - als die een jachtakte heeft - een mogelijk vangschot plaatsen en het dier netjes afvoeren.diesel01 schreef:Jij wordt gebeld wanneer er een aanrijding is geweest met wild dat gewond is doorgelopen?
Inderdaad een mannelijk dier! Een Ree zal de aanrijding (op het laatst) zien aankomen en daarvoor proberen weg te springen, dit doen ze met 4 lopers tegelijk de lucht in. Daardoor komen ze relatief hoog met de auto in aanraking. Met als gevolg veel schade!gold schreef: Gee..... dat reebokje (toch?) ziet er niet eens zo heel groot uit.
Flinke deuk dor zo'n formaat dier.
Maar ja.... zal de snelheid wel geweest zijn waarmee hij geschept is?