LM-meter weet ik niet. Heeft geen foutcode gegevens. Heb vroeger wel eens een kapotte LM-meter gehad en dat betekende toen (bij VW Golf 4 90 pk TDi) dat vermogen minder was...motor bleef wel draaien. Ga gewoon eerst een kijken naar retourhoeveelheid brandstof per cilinder bij verschillende condities. Dit omdat foutcode betreffende injector telkens naar voren komt (aktief of niet aktief).
Rene1974
Afslaan motor bij starten
Vandaag reiniger aan brandstof toegevoegd. Ook nieuwe retourleidingen gekocht en contactspray (voor de connectoren). Tot op heden geen problemen gehad. Dus wat het is/geweest is?
Rene
Rene
Aangezien storing er nog steeds is. Nu met ELM327 Bluetooth OBD2 en smartphone met TORQUE PRO uitgelezen. Volgende foutcodes:
-P0605
-P060C
-P1213
Deze wil ik resetten/wissen, alleen kan dit niet via de TORQUE PRO (codes zijn rood/codes die grijs zijn kunnen wel gereset/gewist worden via TORQUE PRO). Is accu afkoppelen en 5 minuten wachten een optie. Wil namelijk met een schone lei beginnen.
Rene1974
-P0605
-P060C
-P1213
Deze wil ik resetten/wissen, alleen kan dit niet via de TORQUE PRO (codes zijn rood/codes die grijs zijn kunnen wel gereset/gewist worden via TORQUE PRO). Is accu afkoppelen en 5 minuten wachten een optie. Wil namelijk met een schone lei beginnen.
Rene1974