Ik ben verhuisd van het V50 stuk naar de V40 sectie. Aankomende vrijdag komt mijn 2e handse V40 D2 momentum met intro line.
Jullie zullen me vast hier vaker zien en jullie bestoken met vragen

Michiel
Goedemorgen,Jumpman schreef: Welkom, van benzine naar diesel zie ik.
Veel plezier met de kilometers.
zelf kom ik ook uit een V50 en ik kan je zeggen dat ik de overstap als zeer fijn ervaar.mslik schreef:Goedemorgen,Jumpman schreef: Welkom, van benzine naar diesel zie ik.
Veel plezier met de kilometers.
Ja dat was nodig. Ik kocht de v50 met in het achterhoofd dat ik zo'n 20k zou rijden. Dat is door omstandigheden bijna 2x zoveel geworden. Dus dan is een diesel wel wenselijk natuurlijk.
Michiel
Draadje flitspalen in RTImslik schreef: Hoi,
Ik had de vloerverlichting al op hoog gezet, maar die van mij kleuren niet mee met de kleur die je instelt. Dus heb hem standaard op wit gezet, kleurt het beste bij elkaar.
Maar het zit goed in elkaar moet ik zeggen. Dashboard is erg mooi van vorm en alles loopt vloeiend in elkaar over. Waar ik erg aan moet wennen is de toerenteller. Dat is een balkje wat omhoog en naar beneden gaat, niet echt heel duidelijk. Ik heb hem op elegance staan. Simpelweg omdat ik die het mooiste vind bij het navigatie systeem. Heb ook even gereden met performance, maar dat rood staat mij niet echt aan. Heb je wel een goede toerenteller.
Ik had even een vraag, misschien weet iemand hoe of wat. Heb het in andere draadjes niet echt kunnen vinden. Je kan Mypoi's importeren. Echter hoe maak je die. Heb wel iets gevonden voor flitspalen ed. maar ik zou graag op de PC wat eigen POI's aanmaken (bekende adressen, leuke plaatsen etc.) en die importeren. Maar kan geen app vinden hiervoor, of is die er ook niet.
Michiel