Hallo,
Afgelopen weekend ben ik met mijn S40 (2007) 's nachts met een slordige 100 km per uur tegen een stel bakstenen gereden die door één of andere grapjas op straat waren gelegd. Wonder boven wonder heb ik geen optische schade maar sinds die knal heb ik een probleem met mijn ruitenwissers.
De ruitenwissers stoppen sindsdien niet meer als ze op de 0 stand staan. Ook werkt het knopje van de regensensor niet meer en verschijnt het logo van de regensensor ook niet meer in mijn display. Als ik de ruitenwissers op andere standen zet dan werken deze wel gewoon. Bij het uitzetten van de motor stoppen de ruitenwissers gelukkig wel.
Ik heb de zekeringen gecontroleerd van zowel de regensensor als de ruitenwisser en deze zijn in orde. Op dit moment heb ik uit noodzaak maar de zekering van de ruitenwissers eruit gehaald omdat het anders lastig autorijden is. Het verwijderen van de zekering van de regensensor had helaas niet het beoogde resultaat.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn en hoe ik het kan oplossen?
groet, Jamie
Ruitenwisser stopt niet
- lint
- Geartronic member
Waarschijnlijk door de klap toch een elektrisch onderdeel defect geraakt, auto al laten uitlezen om de storing te lokaliseren?
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976