Ze zag de bui al hangen

hopelijk niet want ik vind dit logo op het stuur niet echt mooi maar dat is persoonlijk he.casper schreef: Gaan we het nieuwe logo dat we op het stuur zien ook aan de buitenzijde (op de front) van de nieuwe Volvo's krijgen ?
Hier ging dat anders: "Wordt dat onze volgende Volvo? Mooi!"BlackcurrantV70 schreef: Hahaha, ik liet de clipjes aan mijn vrouw zien en die keek me raar aan en zei "nee, die past niet in de garage"
Ze zag de bui al hangen![]()
Ik beschouw een interieur toch als een soort thuis en als men het zich kan veroorloven, waarom niet ineens het mooiste interieur met kwaliteitsvolle materialen.Boreas schreef: Speelt voor jullie overigens de vormgeving het interieur een belangrijke rol bij de keuze van een auto? De reacties op dit interieur van de XC90 zijn overwegend positief (ondanks die iPad op het dashboard - kan Apple niet eens een wat meer lintvormig scherm ontwerpen?), maar ik vraag me af of voor veel mensen het interieur een belangrijke factor bij aanschaf is, tenzij (in negatieve zin) het interieur erg goedkoop en/of lelijk is. In de kleurencombinatie is er altijd wel enige keus om het er zo nodig allemaal vrij neutraal (in veel tinten grijs, antraciet en zwart) te laten uitzien.
Als ik naar me zelf kijk, speelt de vormgeving van het uiterlijk wel een behoorlijke rol, maar het interieur neem ik toch meestal op de koop toe; bij een tweedehands auto zeker. Dat neemt niet weg dat ik het interieur van de huidige 70 serie waardeer. De enige keer dat het interieur een grote rol voor me speelde was bij de aanschaf van een Triumph Dolomite, waar ik viel voor het prachtige notenhouten dashboard (en natuurlijk de fraaie vormgeving van de carrosserie door Michelotti), de houten "balken" in de porieren en de stijlvolle bekleding van de stoelen. Helaas was de 1850 CC motor met dubbele SU carburateurs vervaardigd in de toen al versleten Triumph/British Leyland fabrieken...........
Helemaal mee eens. Het uiterlijk van de auto zie ik minder (als ik instap en in een winkelruit kijk als ik rijd) dan het interieur. Vandaar dat het interieur voor mij ook wel belangrijk is. Dat houdt trouwens niet in dat dit een vrijbrief is voor een spuuglelijk uiterlijklint schreef: Het interieur van een auto is voor mij redelijk belangrijk, het is toch iets waar je als je in de auto zit tegenaan kijkt. Het uiterlijk moet ook wel aanspreken, het moet eigenlijk een geslaagde combinatie vormen.
Ik heb blijkbaar iets gemist want bij mijn weten stonden mijn achterlichten vanmorgen nog behoorlijk verticaal. Straks even checkenvolvo708090 schreef:persoonlijk vind ik het verlaten van de verticale achterlichten op de V70 nog steeds een misser.