Gister weer een ervaring rijker. Van achterveld naar Terschuur heb je een onoverzichtelijke bocht bij een molen op de stoutenburgerweg.
Google streetview linkje: klik
Iemand haalt net een fietser in bij de bocht, terwijl ik er aankwam van de andere kant. Een keiharde knal en mijn spiegel was aan diggelen plus het approach lampje hing er uit. Spiegel van de tegenligger (was trouwens een Seat Leon) vloog er af en tegen de zijkant van mijn auto op. Mijn spiegel zit er nog op, dus ben daar wel blij mee

Hij kwam teruggereden en begon gelijk mij te beschuldigen dat ik te snel reed en over zijn weghelft reed. Uit eindelijk werd ik natuurlijk ook pis link. Ik belde gelijk de politie op, echter wilde meneer niet blijven staan. Hij pakte zijn spiegel op en reed snel weg. (l*l) Gelukkig had ik 3 getuigen, een buurtbewoner en mijn ouders die in de auto zaten.
Het feestje van mijn ouders was iets verderop dus gelijk de politie weer gebeld en gevraagd of er al iemand naar mij toe kwam. Dat was nog niet het geval, dus heb gevraagd of de politie een stukje verder naar mij toe kon komen. Dit was geen probleem. De politie heeft nu de zaak in behandeling en het gaat in eerste instantie via de verzekering van hem. Plus hij rijdt door na een aanrijding. Hier staat volgens mij ook een boete op. (Weet niet hoeveel??)
Heb ook wat foto's toegevoegd van de schade. Vooral veel krassen, deukjes en de spiegel natuurlijk. Let niet op de lijm wat op de rand van mijn deur zit. De vorige eigenaar is iets de huiverig geweest met deurstrips...
Het lijkt alsof er veel viezigheid op de spiegelkappen zit. Krijg alleen de boel niet schoon, zelfs niet met wat was!
Maandag maar naar de schadehersteller en een quote vragen van hoeveel de boel gaat kosten. Daarna de boel doorsturen naar zijn verzekering.
Gr,
Kevin