Heb al een tijdje het gevoel dat de T3 motor zelf denkend is!
Soms wil ie vlot gaan en soms traag en ik ben niet alleen die dit denkt! buurman heeft een ford 1.6 ecoboost zelfde als de T3 en hij beweert ook dat zijn wagen soms enorm accelereert en andere momenten niet!!
Iemand een verklaring voor dit fenomeen? Ja motor is een lage druk motor! Maar druk opbouwen alleen kan het niet zijn!
motor T3 soms traag acceleren
- LtStone
- 4th Gear member
Nou ja, ik ken dat wel hoor. Ik kan ook helemaal in de stress schieten van een minuscuul geluidje ergens achter.
Of het ff inhouden van de motor of zo. Het heeft dan mijn volledige aandacht...
Op zo een moment laat mijn vriendin het nooit na droogjes op te merken: lette je maarnet zo goed op de signalen die ik afgeef... (f-ing b@tch
)
ff on topic, wat ik iig probeer te doen is op te letten dat het niet erger wordt want dan neem ik direct een spurt naar de monteur!
Of het ff inhouden van de motor of zo. Het heeft dan mijn volledige aandacht...
Op zo een moment laat mijn vriendin het nooit na droogjes op te merken: lette je maarnet zo goed op de signalen die ik afgeef... (f-ing b@tch

ff on topic, wat ik iig probeer te doen is op te letten dat het niet erger wordt want dan neem ik direct een spurt naar de monteur!
V40 T4 2001 zwart
S60 T5 2003 zwart
S60 T5 2003 zwart
- Denief
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Ik ervaar dit ook Chrisito, soms schiet hij plots weg, maar meestal niet. 

Swedish Designer Drugs…
Volvo V40 / T3 / Electric Silver / Momentum / Motion Pack / Taranis (zomer) & Segomo (winter) velgen / Led dagrijverlichting / …
Volvo V40 / T3 / Electric Silver / Momentum / Motion Pack / Taranis (zomer) & Segomo (winter) velgen / Led dagrijverlichting / …