Even stemmen: Volvo zakenauto van 't jaar!
- Battlecruiser
- 8th Gear member
[ironische modus]Tjonge jonge, wat zal het binnenkort druk op de weg worden met ál die vertegenwoordigers in lease-Maserati's!
De fabriek zal de gegroeide vraag nauwelijks aankunnen.
Door de extreme populariteit van de Maserati gaan de spoilerfabrikanten speciale sets met achterspoilers en sideskirts leveren. En ook nog gele pookknoppen.
[/ironische modus]
De fabriek zal de gegroeide vraag nauwelijks aankunnen.
Door de extreme populariteit van de Maserati gaan de spoilerfabrikanten speciale sets met achterspoilers en sideskirts leveren. En ook nog gele pookknoppen.
[/ironische modus]
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
- geestschrijver
- 5th Gear member
- Contacteer:
Ik weet niet zeker of een 'executive car' voor vertegenwoordigers bestemd is. Schitterende auto, die Maserati, was mijn nummer 1, net voor de Jaguar.
240 DL estate 1987, rood [2001-2006] | 240 Super Polar estate 1992, rookgrijs [2006-2015] | V70 2.4 170pk Edition Sport automaat 2007, black stone [2015- ]
Twitter | LinkedIn | Geestschrijver
Twitter | LinkedIn | Geestschrijver