Beste,
Dit jaar gaan we voor het eerst met de v40 een verre reis maken naar kroatie!
Omdat we z'n 3en zijn en er een volledige kampeerset meegaat lijkt mij het handig om een dakkoffer mee te nemen voor wat extra ruimte.
Helaas heb ik geen ruimte om er een te kopen en thuis te stallen.
Met welk bedrijf hebben jullie goede ervaringen qua verhuur.
Is hier misschien iemand die zijn eigen koffer en/of dakdragers wil verhuren?
Groet,
Joram
Dakkoffer V40 2013
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
Veel dealers hebben koffers met de juiste dragers in de verhuur, kwestie van een rondje bellen naar de dealers in jouw omgeving
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- Phacoid
- 3rd Gear member
Let aanvullend wel op het prijsverschil tussen huren en kopen. Ben je in de toekomst van plan om nog enkele keren de dakkoffer en dakdragers te gebruiken dan kun je al snel de huurprijs terugverdienen. Ook als je de auto in lease hebt. Eventueel opbergen bij een familielid o.i.d.?
Het kan zelfs interessant zijn om de spullen aan te kopen en na de reis op marktplaats te zetten. Als de huurprijs hoog genoeg is dan kun je ook met dit systeem voordeliger uit zijn (bv. huren kost 125 euro, maar je kunt ze achteraf doorverkopen met 60 euro verlies op de nieuwprijs, dan win je 65 euro in vergelijking met huren).
Veel succes alvast!
Het kan zelfs interessant zijn om de spullen aan te kopen en na de reis op marktplaats te zetten. Als de huurprijs hoog genoeg is dan kun je ook met dit systeem voordeliger uit zijn (bv. huren kost 125 euro, maar je kunt ze achteraf doorverkopen met 60 euro verlies op de nieuwprijs, dan win je 65 euro in vergelijking met huren).
Veel succes alvast!
Laatst gewijzigd door Phacoid op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.