Nieuwe sensus navi update

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Gesloten
Cascam
2nd Gear member

Van de week de nieuwe dvd's binnen gekregen voor update van de navi, bij het invoeren van de eerste disc kreeg ik in mijn scherm, "tijd voor update 6.23uur" ,... Oeps!

Aangezien de dealer niet zo gauw tijd had, of eigenlijk geen leenauto beschikbaar had, en mijn navi niet meer werkt omdat de update al gestart was bij invoer van disc 1,
Doe ik nu de update zelf,

Ik laat de auto draaien tijdens de update, zo doet de dealer het ook, of een lader eraan.

Ik heb de auto gestart , deuren van binnen op slot gedaan, sleutel uit contact gehaald , dan blijft de motor gewoon draaien enkel krijg je een melding dat de sleutel uit het contact gehaald is,
Disc ingevoerd, update gestart, uit auto gestapt en kapje van het deurslot bij de bestuurderskant eraf geklikt om met de noodsleutel de deur op slot te draaien,

Timer zetten op telefoon, zodat je telkens op tijd ben om de discs te wisselen, tijdens de update komen er wel wat vreemde meldingen, "start disc 255 van 4,..???"
Afbeelding[/img]
Afbeelding[/img]
Laatst gewijzigd door Cascam op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo V40 D2 SUMMUM - misty blue metallic - P100 charcoal/charcoal leder - business pack pro- xenon pakket - extra getint glas
Phacoid
3rd Gear member

De update wordt ook gewoon toegepast tijdens het rijden voor zover ik weet. Dan hoef je de auto niet zo stil te laten staan met motor op. Intussen kun je misschien uitzonderlijk gebruik maken van navigatie op je smartphone o.i.d.
JosP
3rd Gear member

Gewoon doen tijdens het rijden. Je kan hem ook onderbreken op het moment dat je de navigatie nodig hebt. Nadat je de navigatie niet meer nodig hebt gaat deze weer verder met de update.
MY2015 V40 D4 Business - Power Blue, Summum uitvoering + Luxury Line + Scandinavian Line + 17" Freja
Diamond Cut/Dark Grey matt.
Cascam
2nd Gear member

Navigatie werkt niet als update word uitgevoerd, dan staat er ook "beperkte mogelijkheden" op het scherm,... En ik kan me niet een route bedenken van 6 uur ,... Dus je zou idd je smartphone moeten raadplegen voor de navi,... En zinloos 6 uur rijden is een halve tank, a 15liter, 6 uur stationair á 0,4l/uur is een stuk minder ; )
Volvo V40 D2 SUMMUM - misty blue metallic - P100 charcoal/charcoal leder - business pack pro- xenon pakket - extra getint glas
GS_Kes
2nd Gear member

Navigatie werkt "alweer" na disk 2. Ik ben ondertussen bij disk 4. Ik voer de update tijdens het rijden uit en de update gaat gewoon door nadat de auto uitgezet is geweest. Ik mis wel de USB stick met muziek, kan alleen radio luisteren >_<
rsnhakan
8th Gear member
Contacteer:

Gesloten

Terug naar “V40”