De Belgie route kopers kunnen dus de garantie in Belgie bijkopen en er dus ook aanspraak maken (in NL). Je wordt niet echt beloond als je de auto in NL koopt zo lijkt het...
Volgens mij zie je dat niet goed. Dit geldt voor zowel zakelijke kopers als particuliere kopers. Consumenten worden echter beter geschermd en kunnen dus makkelijker bij de commissie hun gelijk halen. Als zakelijke koper zul je naar de rechter moeten.Autozoeker schreef: In nederland hebben we toch recht op garantie tijdens de economische levensduur... (http://www.conformiteit.nl/conformiteit ... antie.html). Overigens gaat dit niet op voor zakelijke aankopenAangezien de meeste de PIH wel zakelijk gekocht zullen hebben, mogen we dit weer snel vergeten in dit geval.
Ik denk dat dat wishful thinking is. Reken maar niet dat je na 10 jaar nog coulance, of zelfs nog garantie krijgt op je nieuw aangeschafte auto.Autozoeker schreef: In nederland hebben we toch recht op garantie tijdens de economische levensduur... (http://www.conformiteit.nl/conformiteit ... antie.html). Overigens gaat dit niet op voor zakelijke aankopenAangezien de meeste de PIH wel zakelijk gekocht zullen hebben, mogen we dit weer snel vergeten in dit geval.
De Belgie route kopers kunnen dus de garantie in Belgie bijkopen en er dus ook aanspraak maken (in NL). Je wordt niet echt beloond als je de auto in NL koopt zo lijkt het...
Lukt dat ook voor de Duitsland route?Autozoeker schreef: In nederland hebben we toch recht op garantie tijdens de economische levensduur... (http://www.conformiteit.nl/conformiteit ... antie.html). Overigens gaat dit niet op voor zakelijke aankopenAangezien de meeste de PIH wel zakelijk gekocht zullen hebben, mogen we dit weer snel vergeten in dit geval.
Is ook iets wat ik met de dealert wil gaan bespreken, als er wat kapot gaat dan denk ik dat het hard gaat en er zit veel in wat kapot kanPaul schreef: Ik heb toch het idee dat we iets van extra garantie moeten hebben, mijn auto is al anderhalf jaar....
Waarom nu weer geen actie van Volvo NL om tegen betaling extra garantie bij te kopen? Op de hele auto dus.NielsPHEV schreef:Is ook iets wat ik met de dealert wil gaan bespreken, als er wat kapot gaat dan denk ik dat het hard gaat en er zit veel in wat kapot kanPaul schreef: Ik heb toch het idee dat we iets van extra garantie moeten hebben, mijn auto is al anderhalf jaar....
Wat heb je als vervangend vervoer gekregen?v60pih schreef: Weer een update; dealer mag er niet meer verder aan werken, auto gaat morgen naar Beesd en gaat ca. een weekje duren...
Mijn eerste Volvo met zoveel ellende (heb er al meerdere gehad). Dag imago.....
Laten we Group buy doen bij Philip !RichieB schreef: Dit lijkt op een verzekering die alleen jouw lokale dealer biedt, en niet iets dat via Volvo NL wordt aangeboden? Dat de PIH accu's uitgesloten zijn snap ik wel. Die vallen al onder een andere garantie die je (in NL) apart kan aanschaffen.