17 of 18 doet de auto toch wel goed. Deze auto staat ook behoorlijk hoog lijkt wel.zwaailicht schreef: Vandaag even langs de Volvo dealer gereden.
Hierbij foto met 16inch.
Aflevering V40 D4 Business
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Zit nog transport materiaal onder.
Thanks , erg leuk dat je eraan gedacht hebt! T is wel klein 16" maarja dat mag de pret niet drukken! Ben benieuwd naar je bevinden straks qua rijden
-
- Starter
Gisteren een uitgebreide testrit inclusief prodrive training van Ton van Kuijk gehad. Wat een fijne auto!
Ik heb hiervoor een Alfa Giulietta gereden met 188 pk, maar dit komt toch echt wel in de buurt. Donderdag kan ik mijn eigen auto ophalen, nog een paar nachten slapen..
Ik heb hiervoor een Alfa Giulietta gereden met 188 pk, maar dit komt toch echt wel in de buurt. Donderdag kan ik mijn eigen auto ophalen, nog een paar nachten slapen..
-
- 1st Gear member
Hoi,
Ik sta op het punt te bestellen. Is er toevallig iemand die deze week de ocean race versie geleverd krijgt? Ik zou graag wat meer foto's zien van de bekleding. Deze versie is namelijk zeer compleet, maar ik vind die oranje stiksel maar niks. Ben benieuwd hoe opvallend het is.
bedankt
Ik sta op het punt te bestellen. Is er toevallig iemand die deze week de ocean race versie geleverd krijgt? Ik zou graag wat meer foto's zien van de bekleding. Deze versie is namelijk zeer compleet, maar ik vind die oranje stiksel maar niks. Ben benieuwd hoe opvallend het is.
bedankt
-
- 1st Gear member
Zie ik dat jij je volvo ook in Zaandam haalt? Die van mij staat er ook al, maar moet nog tot 1 juli wachten. Duurt het bij jou ook zo lang?zwaailicht schreef: Vandaag even langs de Volvo dealer gereden.
Hierbij foto met 16inch.
-
- 1st Gear member
Ik sprak afgelopen week de dealer in Dordrecht (Auto Svenscar), die gaf volgens mij aan al Ocean Race uitvoeringen binnen te hebben, al weet ik niet of dat V40's waren. Maar volgens mij maakt dat voor het interieur niet zoveel uit, dat is nagenoeg gelijk voor alle OR modellen.V50 R schreef: De ocean race wordt pas later geleverd, was ook pas later bestelbaar. Je kan trouwens ook bekleding achteraf in laten bouwen mocht je de stiksels niks vinden, dan kan je zelf materiaal en kleur kiezen.
- Sander
Volvo V40 D4 Business Ocean Race incl. Business Pack Connect met Premium Sound, Scandinavian Pack, Security line met keyless drive, 18 inch Ixion II, sportonderstel en getint glas (afgeleverd 23 september 2014)
Fun: Honda S2000
Volvo V40 D4 Business Ocean Race incl. Business Pack Connect met Premium Sound, Scandinavian Pack, Security line met keyless drive, 18 inch Ixion II, sportonderstel en getint glas (afgeleverd 23 september 2014)
Fun: Honda S2000
-
- 1st Gear member
Wie heeft er nog foto's gemaakt van zijn nieuwe V40 D4, ben erg benieuwd naar de uitvoeringen.
-
- 1st Gear member
Ik heb gisteren ook bericht van de dealer gehad dat ze hem eind deze week, of begin volgende week, binnen krijgen.
Hij vroeg me of ik nog van velg wilde veranderen. Ik heb Freya 17" light grey onder de osmium gekleurde V40 besteld. Door de vraag van de dealer ben ik aan het twijfelen geslagen.
light of dark grey onder een osmium? ..
Hij vroeg me of ik nog van velg wilde veranderen. Ik heb Freya 17" light grey onder de osmium gekleurde V40 besteld. Door de vraag van de dealer ben ik aan het twijfelen geslagen.
light of dark grey onder een osmium? ..