Veel succes bij je nieuwe baan. Bedankt voor je input! Ik rij mijn autootje incl. SCT toch wel 5 jaar denk ik. Heb net een Bearlock laten inbouwen om er zeker van te zijn. Wat ga je nu rijden?Get!em schreef: Ik was er ook erg blij mee. Flitsmeister + Flitsnav waren de meest gebruikte apps.
Wel stoorde ik me aan de navigatie, traag opstarten. Zeker bij veel stop/start werd het vervelend over korte stukken.
Zoals je leest, ik praat in verleden tijd, want ik ga mijn auto inleveren. Heb een andere baan, dus andere auto
Veel plezier ermee allemaal nog! Ik zou zo de SCT weer bestellen als het mogelijk was.
Wil iemand nog de topic-lead van XDA overnemen?
Sensus Connected Touch
- noten093
- 2nd Gear member
2017 [bcolor=#000000]Volvo T8 Hybride Inscription Pearl White Full Options Virgin 407PK[/bcolor]
2013 Volvo MY14 V60 PIH RICA Tuned 325PK + hacked SCT
2009 BMW X5 35D M Tuned 350PK
...
Ooit begonnen met een gouden Opel Manta met witte letters op de banden...
2013 Volvo MY14 V60 PIH RICA Tuned 325PK + hacked SCT
2009 BMW X5 35D M Tuned 350PK
...
Ooit begonnen met een gouden Opel Manta met witte letters op de banden...

-
- 4th Gear member
Van mij weinig te verwachten voor XDA (te weinig technische knowhow). Jammer als de ontwikkeling een beetje stilvalt, maar bedankt idd 
Hmmm...zou mooi zijn, een Android 4 module om zo in te pluggen

Hmmm...zou mooi zijn, een Android 4 module om zo in te pluggen

Laatst gewijzigd door zakraket op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder
Wil je meer met je SCT? kijk hier
- Autowina
- 3rd Gear member
Ook namens mij bedankt!
Igo begon steeds meer tegen te vallen, daarom heb ik gisteren ook stap gewaagd.
Zelfs voor deze leek was het met de aanwijzingen op het forum heel eenvoudig.
Maar nu het vervolg nog...
Ik zie hier op dit forum diverse meningen over navigatiesoftware, echter van een halfjaar geleden met ook diverse problemen.
Daarom een paar vragen:
- Is inmiddels al duidelijk welke navigatiesoftware goed functioneert en welke de voorkeur heeft?
Zelf gebruik ik nooit gesproken aanwijzingen, mijn collega weer wel.
- Ik zie b.v. Tomtom en Sygic gewoon in de playstore. Functioneren deze versies goed?
- Moet er nog wat met het geheugen gebeuren voordat je kunt downloaden en installeren?
Igo begon steeds meer tegen te vallen, daarom heb ik gisteren ook stap gewaagd.
Zelfs voor deze leek was het met de aanwijzingen op het forum heel eenvoudig.
Maar nu het vervolg nog...
Ik zie hier op dit forum diverse meningen over navigatiesoftware, echter van een halfjaar geleden met ook diverse problemen.
Daarom een paar vragen:
- Is inmiddels al duidelijk welke navigatiesoftware goed functioneert en welke de voorkeur heeft?
Zelf gebruik ik nooit gesproken aanwijzingen, mijn collega weer wel.
- Ik zie b.v. Tomtom en Sygic gewoon in de playstore. Functioneren deze versies goed?
- Moet er nog wat met het geheugen gebeuren voordat je kunt downloaden en installeren?
2013: V60 Pih Ember Black, Beechwood sportst., Conn. Touch, Prem. audio, Winter Line, Hybr. Techn. Line, Snelh. afh. stuurbekr., Sadia &
2019: XC60 T8 R-design Bursting Blue, Audio line, Business Pack Connect
2020: Polestar 2 Midnight Blue
2019: XC60 T8 R-design Bursting Blue, Audio line, Business Pack Connect
2020: Polestar 2 Midnight Blue
- RichieB
- 6th Gear member
Dit soort vragen kan je beter op XDA stellen. TomTom werkt prima, alleen gaat de radio niet automatisch weer aan als er een audio aanwijzing is geweest. Zet je die uit dan heb je daar geen last van.
Tesla Model S 75D, 2018 AWD Enhanced Autopilot 2.5 Sunroof
Tesla Model S 70, 2016 base + black headliner
V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Xenium Security Advanced Safety Family Premium Sound DAB+
V70 MY2012 T4 Powershift LE Luxery Line Driver Support Line Family Line
V70 MY2004 Geartronic 185pk
V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Xenium Security Advanced Safety Family Premium Sound DAB+
- Get!em
- 3rd Gear member
Richie is nu eigenaar van het XDA topic geworden.noten093 schreef:Veel succes bij je nieuwe baan. Bedankt voor je input! Ik rij mijn autootje incl. SCT toch wel 5 jaar denk ik. Heb net een Bearlock laten inbouwen om er zeker van te zijn. Wat ga je nu rijden?Get!em schreef: I
Wil iemand nog de topic-lead van XDA overnemen?
Wat ik ga rijden weet ik nog niet. Tot vorige week zou ik mijn V40 met SCT nog meenemen naar de nieuwe werkgever, maar dat werd toch te duur qua overname kosten (leasemaandbedrag ging x1,5 !!! ) Mogelijk dat ik straks een D4 ga rijden. Kan ook zijn dat ik een andere keuze ga maken.
Nu eerst weer een voorloop/huurauto (welke, dat is verrassing).
- tojnk
- Starter
@noten093, wat voor profiel heb je aangemaakt in Tasker dat actief wordt bij het afsluiten van het systeem?noten093 schreef: Ik heb het probleem met Waze opgelost. Hij boot nu meteen in de kaart van Waze. Voice search werkt perfect en hij sluit netjes Waze af voordat het systeem afsluit. Hier de link naar het benodigde bestandje voor Tasker:
LINK
Ik heb de task wel aangemaakt en die werkt goed, maar ik kom er nog niet uit aan wat voor profiel ik de task moet koppelen.
Laatst gewijzigd door tojnk op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Paul
- Geartronic member
Ik zag net rekening van Zomercheck en wat dingetjes, stond dat de Connected Touch was geupdate, ben benieuwd wat er aan gedaan is.
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
-
- 4th Gear member
Standaard update van SCT? Misschein had je die zelf al gedaan, maar het zou zomaar kunnen dat ze dat niet zien en het nog eens doen (kan ook niet echt kwaad volgens mij, behalve als ie gehacked is)
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder
- RichieB
- 6th Gear member
Bij een downgrade worden al je instellingen gewist. Wellicht ook bij een herinstallatie van dezelfde versie.. En zonder root kan je geen volledige backup maken, dus daar moet je mee oppassen.
- Bluesbroeder
- 3rd Gear member
Vandaag ook geprobeerd. Ik heb het volgende profiel aangemaakt en die werkt goed:tojnk schreef:@noten093, wat voor profiel heb je aangemaakt in Tasker dat actief wordt bij het afsluiten van het systeem?noten093 schreef: Ik heb het probleem met Waze opgelost. Hij boot nu meteen in de kaart van Waze. Voice search werkt perfect en hij sluit netjes Waze af voordat het systeem afsluit. Hier de link naar het benodigde bestandje voor Tasker:
LINK
Ik heb de task wel aangemaakt en die werkt goed, maar ik kom er nog niet uit aan wat voor profiel ik de task moet koppelen.
nieuw profiel: Event >> System >> Device shutdown.
Daar task van noten93 koppelen.

Volvo V60 B4 Business Pro au. - Denim Blue
-
- 2nd Gear member
Kan je mij vertellen welke Huawei hebt?Kurt1975 schreef: Over de dongles zijn al wat dingen geschreven.
Als hij niet in de lijst op de parrot site staat is het "trial and error".
Mijn derde, een Huawei werkt vrij goed.
Enkel geeft sct soms de opmerking : modem in slechte staat.
Uittrekken en terug insteken is dan de oplossing.
Dan ga ik die ook halen!
Thanks voor de moeite!
Aan het wachten op mijn V60 Plugin Hybrid MY 14 Certificaat 908
- Bluesbroeder
- 3rd Gear member
Ik gebruik Huawei E3131, geen problemen werkt prima. Kan je ook nog extra antenne op aansluiten.
Daarnaast heb ik Huawei K3773 getest, ook prima ding en geen problemen.
Ik weet niet waarvoor je de dongle wil gaan gebruiken. Wat wel belangrijk is de provider die je kiest. De dekking per provider is nogal verschillend.
Als je voor bijv. IGO verkeers info, mail ophalen, iets opzoeken geeft dat met de meeste providers geen probleem. Maar als je internet muziek, Spotify online etc gebruikt kies dan voor een goede dekking.
Ik gebruik mn Huawei E3131 met XS4all = KPN is redelijk goed, maar heb de K3773 getest met XS4all en Vodafone. Vodafone was op sommige plekken in het land een drama.
Daarnaast heb ik Huawei K3773 getest, ook prima ding en geen problemen.
Ik weet niet waarvoor je de dongle wil gaan gebruiken. Wat wel belangrijk is de provider die je kiest. De dekking per provider is nogal verschillend.
Als je voor bijv. IGO verkeers info, mail ophalen, iets opzoeken geeft dat met de meeste providers geen probleem. Maar als je internet muziek, Spotify online etc gebruikt kies dan voor een goede dekking.
Ik gebruik mn Huawei E3131 met XS4all = KPN is redelijk goed, maar heb de K3773 getest met XS4all en Vodafone. Vodafone was op sommige plekken in het land een drama.
Laatst gewijzigd door Bluesbroeder op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: aanvullende info
Reden: aanvullende info
Volvo V60 B4 Business Pro au. - Denim Blue
-
- 2nd Gear member
Kijk eens aan, ik ben in het bezit van een HUAWEI E398 4G dongel, in samenwerking met een DUO-Sim van Vodafone. Op mijn computer werkt deze perfect, en is hij af en toe sneller dan de normale verbinding die ik af en toe heb op kantoor. Helaas werkt deze niet in de auto. Waarschijnlijk doordat ik een ander profiel op de dongel heb moeten maken. Ik kan de Telenor namelijk niet aanpassen, en denk dat hij het daardoor niet doet.
Ik hink dus een beetje op 2 gedachten, een nieuwe 4G dongel anschaffen, of deze op 1 of andere manier werkend zien te krijgen.
Wie heeft er ideeën?
Ik hink dus een beetje op 2 gedachten, een nieuwe 4G dongel anschaffen, of deze op 1 of andere manier werkend zien te krijgen.
Wie heeft er ideeën?
-
- 4th Gear member
Ik heb een 3G-dongle icm een DUO-sim van VF. Werkt prima, ook als ik de dongle uit de auto in mijn laptop steek. Weet zo even niet welke settings ik moest doen en ik zou ook na moeten kijken welke dongle het is. Ik denk een Huawei K3565
-
- 2nd Gear member
Het is mij net trouwens gelukt om een market te installeren op de sct..
Het lukt me alleen nog niet om aps te downloaden, ik krijg een melding met fout bestand ofzoiets...
Wie weet wat ik fout doe?
Het lukt me alleen nog niet om aps te downloaden, ik krijg een melding met fout bestand ofzoiets...
Wie weet wat ik fout doe?
-
- 4th Gear member
Zie mijn onderschrift.
(sorry voor het korte antwoord, maar je moet met de SCT hack aan de slag, dat staat daar allemaal stap vor stap uitgelegd)
(sorry voor het korte antwoord, maar je moet met de SCT hack aan de slag, dat staat daar allemaal stap vor stap uitgelegd)
-
- 2nd Gear member
Mijn deezer app geeft de melding "sd card vol er is minimaal 100 mb vrij geheugen nodig". Maar op de sd is nog 19 gb vrij.
Iemand hier ervaring mee?
Iemand hier ervaring mee?
Volvo V60 PIH MY14 Saville Grey. Licht leer sport stoelen, donkere hemel. Met SCT
-
- 4th Gear member
Gaat het niet om de "interne" SD-card? Android heeft werkgeheugen (van bijv. 1Gb), de meeste toestellen hebben daarnaast een opslag van enkele Gb's. Van SCT weet ik de specs niet (vermoedelijk is het werkgeheugen geen 1Gb maar 512mb), maar met ES File Explorer zou je dat moeten kunnen zien (SDcard0 en SDcard1)
De SD-card waar jij over praat is alleen maar een extra opslag in de vorm van het insteekkaartje? Wordt door het systeem niet echt gebruikt.
De SD-card waar jij over praat is alleen maar een extra opslag in de vorm van het insteekkaartje? Wordt door het systeem niet echt gebruikt.
- RichieB
- 6th Gear member
TomTom kopen in de Google Play Store.