Nou, ik zit in de pech hoek de laatste weken.
Afgelopen week de auto weer opgehaald van de garage. Gasklephuis en LMM ververvangen. Dus ik blij. AUto rijdt weer lekker.
Gisteren een dagje uit geweest (ons 25 jarig huwelijk met zijn 2en gevierd) op de terugweg doe ik in de file het raam open(elektrisch) en PANG naast mij. er Knapt iets in de deur en mijn raam kanteld en ligt half onderin de deur.
Vanmiddag maar eens de deurbekleding er af halen en kijken wat er kapot is gegaan.
Maar na deze inleiding dan even mijn vraag. Het raammechanisme van een V70 uit 2001 is dit uitwisselbaar met andere types Volvo en zo ja met welke ???? Het gaat om het bestuurdersportier. Wanneer nog iemand wat heeft liggen hoor ik het ook graag.
Garagerekeningen waren al aardig pittig vorige week, dus ik hoop dat ik dit probleem zelf kan oplossen.
Alvast bedankt luitjes
Abonnenement op Pech de laatste weken
- johan191
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Ben weer wat wijzer geworden na flink wat zoekpogingen via google.
Inderdaad zo'n berucht blauw dopje naar de andere wereld.
Het zit nu weer in elkaar maar noch niet naar mijn zin. Is er tijdens de montage zo'n borgveer onder in de deur gevallen, net in het dunste naadje en niet terug te vinden. Morgen eerst maar even een nieuwe halen bij de dealer.
Inderdaad zo'n berucht blauw dopje naar de andere wereld.
Het zit nu weer in elkaar maar noch niet naar mijn zin. Is er tijdens de montage zo'n borgveer onder in de deur gevallen, net in het dunste naadje en niet terug te vinden. Morgen eerst maar even een nieuwe halen bij de dealer.
Laatst gewijzigd door johan191 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Johan
Volvo v70 2.4 LPG G3 bouwjaar 2001
Volvo v70 2.4 LPG G3 bouwjaar 2001
- Willempie5
- 3rd Gear member
Te hopen dat hij niet gaat schuiven / rammelen. Dit heb ik gehad en uiteindelijk toch de zoektocht weer gestart. In ieder geval mooi dat deze reparatie relatief meeviel.
Nu veel probleemloze kilometers gewenst
Nu veel probleemloze kilometers gewenst
Huidige Volvo’s:
EX90 2025 plus single motor, vapour grey
V70 2007 2.5T Sport Edition, Black sapphire
EX90 2025 plus single motor, vapour grey
V70 2007 2.5T Sport Edition, Black sapphire