Hallo,
Ik ben René, 49 jaar en woonachtig in Zuidhorn ( Gr ) en net nieuw op dit forum, trotse eigenaar van Volvo V50 2.0D uit 2004. ( geen idee hoe ik een foto plaats )
Ik heb van een kennis van mij een Parrot 3200 carkit gekocht en dacht die simpel in te bouwen.
Eerst al een ISO2CAR kabel gekocht maar helaas, het blijkt nu dat de radio achter in de kofferbak zit en er een verlengkabel nodig is.
Op zich ook geen probleem want die kan ik ook bestellen...
Alleen... hoe kom ik bij de radio achterin en hoe bouw ik die verlengkabel in naar voren toe onder dashboard afsluiting ?
Heeft iemand ergens tekeningen / instructies hiervan ? kan niks vinden op internet..
inbouw parrot 3200 in volvo v50
- Migaddo
- 2nd Gear member
De Radio zit links achterin tegen de zijkant aan.
Je kunt het beste je bekleding linksachter loshalen, zo komt de versterker van je radio tevoorschijn.
De kabelboom sluit je hierop aan, en de draadboom leg je dan naar voren toe. Achterbank naar voren klappen, verder de dorpels verwijderen. Nu kan je de kabelboom verder naar voren leggen onder het tapijt.
Ik weet niet welke type Parrot je hebt, maar bij mij moest ik ook nog een kabel naar het handschoenkastje trekken voor de USB en Aux en Ipod aansluiting. De bluebox zit onder het stuur gemonteerd.
Je kunt het beste je bekleding linksachter loshalen, zo komt de versterker van je radio tevoorschijn.
De kabelboom sluit je hierop aan, en de draadboom leg je dan naar voren toe. Achterbank naar voren klappen, verder de dorpels verwijderen. Nu kan je de kabelboom verder naar voren leggen onder het tapijt.
Ik weet niet welke type Parrot je hebt, maar bij mij moest ik ook nog een kabel naar het handschoenkastje trekken voor de USB en Aux en Ipod aansluiting. De bluebox zit onder het stuur gemonteerd.
- inbedrijf
- 2nd Gear member
Toevallig had ik nog twee foto's staan. Hopelijk heb je er iets, het geeft een beetje een indicatie 

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-|Volvo V50 2.4 Momentum|HP-Audio|Dawn Blue|-