Zondag ga ik op vakantie naar Frankrijk met bagagerekje en koffer! Dus prima ruimte!
Voordeel is: toch iets sportiever, veel minder wa en verzekering.. (EN 1:13 haha)
Nadeel: het is geen groot slagschip

Groetjess

Begon bijna aan je te twijfelen. Of je al in je midlife crisis zit om met een kappersauto te gaan rijden.Scotloop schreef: Ik ben van een 745 toch overgestapt naar een Mazda MX-5 (a), omdat die Volvo mij toch veels te duur was... en ik kan je zeggen dat dat ook degelijke auto's zijn!
Zondag ga ik op vakantie naar Frankrijk met bagagerekje en koffer! Dus prima ruimte!
Voordeel is: toch iets sportiever, veel minder wa en verzekering.. (EN 1:13 haha)
Nadeel: het is geen groot slagschipMaar hee je kan niet alles hebben!
Groetjess![]()
Goede vraag, volgens mij zat over de achterklap een grote rode sticker van autoweek. De rest heb ik niet gezien, hij had meer haast dan ik.VolvoForLife1996 schreef: Is die nog in de staat met al die stickers er op? Vind die verschijners voor op mooi! Staat stoer.
Oké, 940 dan dus definitief!
Hoe lang is jouw 940 eingelijk Emile?
Hoe kom je hier nou bij.MU schreef: Houd in jouw geval rekening met vaste lasten van 300 tot 400 euro per maand bij ~10.000 km per jaar. Een 240 in goede staat kost meer in aanschaf dan een 940 in goede staat & is niet echt goedkoper in vaste lasten.