Ervaring 1e 5000 km D4 R-Design

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
V50 R
6th Gear member

De michelin energy savers zijn ook niet bedoeld voor sportief rijden. Ik zou daar wel rekening mee houden, zeker op wegen met een nat wegdek. Auto heeft daarnaast al een neiging tot onderstuur door de zwaardere neus.
dfeijen
1st Gear member

jeroenv_ schreef:
Maar, is die streep in de middenconsole standaard? Ziet er namelijk wel leuk uit zo.
Ik meen dat dit voor de R-design standaard is.
ketse
2nd Gear member

De streep in de middenconsole is standaard op de R-Design versie
Huidig: Volvo V40 T2 - Kinetic R-Design - ICE WHITE / Verwarmbare zitplaatsen Voor / Achteruitrijcamera / Business Motion Pack / Premium Sound / Light Pack / Privacy Glass / Weglaten motorembleem / Panoramisch Dak (besteld 10.05.2014 - aflevering 11.07.2014) MY2015

Vorig: BMW 116i - E87 / Facelift / Business Navigation / 18" velgen / Cruise Control / Smart Key / 9.1l/100km / 146000km (04.2007 - Huidig)

Citroën C1 (10.2006 - 04.2007)
jeroenv_
2nd Gear member

Super, ben blij dat dat standaard is.
Geeft wel een leuk accent zo
MY15 V40 D4 Business R-Design \\// Rebel Blue \\// Business Pack Connect \\// 18" mat black Bor velgen
dfeijen
1st Gear member

Eerste Post aangepast met ervaringen eerste 5000km.
RaJean
2nd Gear member

dfeijen schreef: Eerste Post aangepast met ervaringen eerste 5000km.
Misschien iets mis gegaan, want ik zie nog geen update in de eerste posting :)
dfeijen
1st Gear member

RaJean schreef: Misschien iets mis gegaan, want ik zie nog geen update in de eerste posting :)
Ja klopt, de submit knop 8-)
RaJean
2nd Gear member

dfeijen schreef: Ja klopt, de submit knop 8-)
:D
Goede update, irritant van die pook! En vwb de Harman Kardon heb je waarschijnlijk gelijk en is het eigenlijk een ontwerpfout en geen productiefout.
Maar kun je de muziek zo luid zetten dat het:
-wel aangenaam is om te luisteren cq te beleven
-nog niet resoneert met het interieur?
dfeijen
1st Gear member

RaJean schreef: Maar kun je de muziek zo luid zetten dat het:
Dat gaat prima! Ik vind het nog steeds een aanbeveling deze Harman Kardon installatie. Ook als de lage tonen zijn gedempt klinkt het systeem zeer goed. Je hebt nog steeds een flinke Bass alleen zal je opmerken dat er nog veel mer in zit. Vooral als je de panelen aandrukt en je hand op alle knoppen in de deur legt kan je het goed uitproberen.

In mijn vorige auto had ik het systeem van Mark Levinson (lexus). Deze kon zo hard dat letterlijk al het vuil van de auto trilde en nog steeds rammelde er niets in de auto zelf. Alleen op zeer luid volume was de versterker net niet krachtig genoeg (vlakte af maar geen vervorming). Helaas gaat de Volvo wel rammelen maar heeft deze wel genoeg vermogen.
Laatst gewijzigd door dfeijen op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
RaJean
2nd Gear member

dfeijen schreef:
RaJean schreef: Maar kun je de muziek zo luid zetten dat het:
Dat gaat prima! Ik vind het nog steeds een aanbeveling deze Harman Kardon installatie. Ook als de lage tonen zijn gedempt klinkt het systeem zeer goed. Je hebt nog steeds een flinke Bass alleen zal je opmerken dat er nog veel mer in zit. Vooral als je de panelen aandrukt en je hand op alle knoppen in de deur legt kan je het goed uitproberen.

In mijn vorige auto had ik het systeem van Mark Levinson (lexus). Deze kon zo hard dat letterlijk al het vuil van de auto trilde en nog steeds rammelde er niets in de auto zelf. Alleen op zeer luid volume was de versterker net niet krachtig genoeg (vlakte af maar geen vervorming). Helaas gaat de Volvo wel rammelen maar heeft deze wel genoeg vermogen.
Dank! Dat stelt me al meer gerust.
In een virtuele disco hoef ik niet te zitten, maar je wilt wel de ruimte van de auto kunnen vullen met geluid op enig moment.
Ik heb voor het HK systeem gekozen nadat ik had proefgeluisterd in een V60, met mogelijk een andere HK specificatie en een andere akoestiek, maar met de goede hoop op vergelijkbare kwaliteit...
Plaats reactie

Terug naar “V40”