Batterij afstandsbediening

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Plaats reactie
RichardSeverijns
Starter

Vóórdat ik alles uit elkaar haal, kan iemand bevestigen dat dit het juiste batterijtje is voor de afstandsbediening van de deuren?
dbosker
6th Gear member

RichardSeverijns schreef: Vóórdat ik alles uit elkaar haal, kan iemand bevestigen dat dit het juiste batterijtje is voor de afstandsbediening van de deuren?
Uit elkaar halen stelt niets voor, evenals het instructieboekje even te lezen - daar staat het namelijk ook in (pagina 88).
Even voorstellen is trouwens ook niet zo'n grote moeite en vinden we hier wel zo netjes en leuk.

laatste Volvo (960) verkocht
RichardSeverijns
Starter

Mijn excuses, ik ben Richard Severijns (64) en ik ben niet heel technisch om alles maar in- en uit elkaar te halen en ik dacht om nou naar de garage te rijden voor een batterij is ook weer zoiets. Dus ik waag het erop, maar dan wel voorbereid met het juiste batterijtje. Ik wil niemand voor het hoofd stoten en ik dacht (moest van mijn zoon eigenlijk vooral) eens op internet zoeken in plaats van naar het instructieboekje.
dbosker
6th Gear member

http://esd.volvocars.com/site/owners-in ... tp8174.pdf
nu alleen nog even zoeken aan de hand van de index.
Maar - we vinden het hier heel mooi om te weten wie wat vraagt en wat voor auto hij heeft (met een foto van de auto maakt het helemaal af).

laatste Volvo (960) verkocht
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”