Alle modellen moeten nog een keer extra nagekeken worden.
Kijk eens wat onderaan staat :shock:Amieke850 schreef:Jahhhh, leuk :laughing8: (en nu ff Ben plagen) jammer alleen dat er geen duidelijke 'retourlink' is hier, bovenin de header bijv...![]()
:dontknow: sorry, had'k nog niet gezien... en ja, eerlijk is eerlijk, ik krijg inmiddels een grenzeloos vertrouwen in je Ben!Ben schreef:Kijk eens wat onderaan staat :shock:Amieke850 schreef:Jahhhh, leuk :laughing8: (en nu ff Ben plagen) jammer alleen dat er geen duidelijke 'retourlink' is hier, bovenin de header bijv...![]()
:signwow:Amieke850 schreef: :dontknow: sorry, had'k nog niet gezien... en ja, eerlijk is eerlijk, ik krijg inmiddels een grenzeloos vertrouwen in je Ben!
In de database een koppeling maken zodat een link komt bij de pagina van een model. Hierdoor kun je meerdere verhalen apart koppelen per model. Zo blijft het overzichtelijk en kun je zoveel verhalen toevoegen zoals je zelf wiltBen schreef: Ruud, je schrijft in je intro dat je verhalen kunt insturen.
Waar zet je die dan neer?
haha!volvoruud schreef: Ben, bedankt voor je verhaal, ik zag alleen wel dat hij rare tekens uit de database toverde, dat moet ik dus nog aanpassen![]()