Goedemorgen!
*knip* Foto's en info verplaatst naar het 'even voorstellen' subforum
Direct maar even een vraagje; in de ruimte bij de linker achterlichten zit een kabeltje met daaraan een USB, Apple en stroom connector.. Dit lijkt me niet standaard en vraag me dus ook af wat dit kan zijn. Beetje een vreemde locatie en USB of iPod kan al niet gebruikt worden voor de radio.
Mei freonlike groetnis,
Johannes
Onze V50
-
- 6th Gear member
Welkom, stoere volvo! Uitlaten zijn wel beetje heftig maar verder erg fijne machine!
wellicht heb je een kastje achterin die aangesloten is op het navischerm als je dat er in hebt zitten? Anders mogelijk een apart ingebouwde parrot waar de aansluiting bij de versterker is gelegd, mits je high performance audio hebt. Niet een logische plek overigens 

Laatst gewijzigd door V50 R op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Starter
Uitlaten zijn inderdaad een kwestie van smaak maar het maakte de keuze voor deze auto wel een stukje gemakkelijkerV50 R schreef: Welkom, stoere volvo! Uitlaten zijn wel beetje heftig maar verder erg fijne machine!wellicht heb je een kastje achterin die aangesloten is op het navischerm als je dat er in hebt zitten? Anders mogelijk een apart ingebouwde parrot waar de aansluiting bij de versterker is gelegd, mits je high performance audio hebt. Niet een logische plek overigens
![]()

Er zit inderdaad een high performance audio setje in (geen navi) en ik heb ook een microfoon zien hangen. Zal kijken of er via bluetooth is valt te vinden.. Vond het al zo onlogisch dat er alleen een microfoon hing en geen module van Parrot, al zegt dat natuurlijk niet alles.
Dank!
Laatst gewijzigd door JL-T op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 6th Gear member
Ah kijk, wellicht is het een mki 9000, daar heb je geen beeldschermpje behalve de microfoon en de afstandsbediening? Dan hebben ze daarnaast nog een aansluiting achterin bij de versterker gelegd. Maar goed misschien hebben ze het deels uitgebouwd.. Je kan bob van volvotech even mailen, hij is forumsponsor en weet erg veel op het gebied van elektra.