Even voorstellen 1997 v70R

Voor kenners: de "Roffel"
Plaats reactie
Den97R
Starter

Even voorstellen: Dennis uit Rotterdam en sinds een tijdje eigenaar van dit pareltje met 300pk (V70 R FWD uit 1997):

Elke dag weer genieten op de weg (en lastig bij te houden :D) of je nu lekker de turbo intrapt of lekker onderuitgezakt in de volvo stoel naar huist tuft. Gezien de km-stand (384.000km) moet er zo nu en dan echter wel wat vervangen worden. Onlangs ben ik voor een nieuwe baan verhuisd naar de andere kant van het land dus wordt het lastig om bij mijn vertrouwde autoreparateur terecht te kunnen in het oosten van brabant. Ik vroeg me dan ook af of iemand een betrouwbare (volvo) reparateur / garage aan zou kunnen bevelen in de buurt Rotterdam/Hillegersberg? Zeker voor een auto waar zo nu en dan wat aan moet gebeuren is het zo zonde om langs garages te gaan die voor het losschroeven en vervangen van een slangetje 2 uur arbeid rekenen :-|

Voor RVS uitlaten/ tuning kan ik overigens Celtemp in Ridderkerk aanbevelen, goede service en ze hebben heel erg netjes de RVS uitlaat vervangen met custom onderdelen.

Alvast bedankt!
Mart van der Steeg
7th Gear member
Contacteer:

Mooi! Volgend jaar is er weer de international R meeting bij Verkerk Utrecht begin mei. Hou het forum in de gaten.
Mercedes GLA 2020 AMG& Night-pakket, Pano-dak, Multibeam LED-koplampen, Dodehoekassist, 360° Camera met parkeerassist, Apple Carplay & Android Auto, Sfeerverlichting, 19" AMG-velgen & Reality navigatie
Volvo S60 2.4D 2009, 185 pk, PolestarTuning, Drivers ed., HU 650 200W, Orestes velgen, RTI, Xenon adapt,
Electric silver, sunblinds/rolgordijn, veerpootbrug
Volvo C70 2.4T 200 pk Prestige cabrio 2004 moondust metallic

VOLVO S60 D5 2006 HU850 lunar gold
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”