Hallo allemaal,
Van verschillende mensen heb ik begrepen dat je een bleutooth speaker krijgt bij aanschaf van een harman kardon systeem. Wat voor speaker is dit? Hoe ziet die eruit?
Gr. Gideon
Harman kardon bleutooth speaker
-
- 1st Gear member
Het gaat om de Harman Kardon Esquire Black. Geen ervaring mee, maar ben wel benieuwd...
- Sander
Volvo V40 D4 Business Ocean Race incl. Business Pack Connect met Premium Sound, Scandinavian Pack, Security line met keyless drive, 18 inch Ixion II, sportonderstel en getint glas (afgeleverd 23 september 2014)
Fun: Honda S2000
Volvo V40 D4 Business Ocean Race incl. Business Pack Connect met Premium Sound, Scandinavian Pack, Security line met keyless drive, 18 inch Ixion II, sportonderstel en getint glas (afgeleverd 23 september 2014)
Fun: Honda S2000
- RaJean
- 2nd Gear member
Bevalt geweldig. Lekker geluidje en prima te gebruiken ook als hands-free /teleconference-kit. Afmeting is ongeveer 15x15x4cm
Heel handig om via je smartphone 's-ochtends BNR te luisteren de keuken bv, of wat je maar waar wil natuurlijk.
Hij heeft een ingebouwde accu die snel oplaadt en belachelijk lang meegaat (een week nu bij met iedere dag een half uur tot een uur luisteren)
Heel handig om via je smartphone 's-ochtends BNR te luisteren de keuken bv, of wat je maar waar wil natuurlijk.
Hij heeft een ingebouwde accu die snel oplaadt en belachelijk lang meegaat (een week nu bij met iedere dag een half uur tot een uur luisteren)
- pdreissen
- 2nd Gear member
Aangezien dit in het V40 forum staat betekent dit dan automatisch dat dit alleen voor de V40 geldt en niet bij aanschaf van een V60, ik kan dit "geschenk" namelijk nergens terugvinden .. iemand een link of gedachte hierover ?gideonr1983 schreef: Hallo allemaal,
Van verschillende mensen heb ik begrepen dat je een bleutooth speaker krijgt bij aanschaf van een harman kardon systeem. Wat voor speaker is dit? Hoe ziet die eruit?
Gr. Gideon
BMW 325i touring
Volvo V40 Europe edition 1.8 bi-fuel
Volvo S60 D5
Volvo XC90 D5
BMW 320i
Audi A6 Avant 3.0tdi
Volvo V60 PIH MY15
Volvo V40 Europe edition 1.8 bi-fuel
Volvo S60 D5
Volvo XC90 D5
BMW 320i