Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de gemiddelde pih-rijder nu nog bij de laadpalen van e-laad staat te laden? Ik zat op 31-7 op een verbruik van 1.4l / 100km, bijna 1.3
Inmiddels zit ik op 1.5 weer maar dat zal slechter worden. Ik heb hier alleen maar palen van e-laad in de buurt en kom volgens de gemeente ook niet aanmerking voor een andere aanbieder omdat ik binnen een straal van 300m van m'n huis een openbare laadpaal heb.
Ik ben er overigens achter gekomen dat ik momenteel (grofweg een halve rit uit 2 ritten per dag op diesel) goedkoper uit ben dan dat ik voorheen was op electriciteit. Sinds de verhoging zou ik het geld wat ik nu aan diesel kwijt ben al kwijt zijn op het moment dat ik m'n pasje langs de paal haal...en dan moet ie nog laden. Ik kan me zo slecht voorstellen dat e-laad nog een business-case heeft.
2013 Volvo V60 PIH MY14 Bright Silver metallic, Ixion 18", Hybrid Technology + Driver Support Line
Ik mijd e-laad palen nu ook. Gelukkig ben ik er hier nog maar 1 tegen gekomen.
Tesla Model S 75D, 2018 AWD Enhanced Autopilot 2.5 Sunroof Tesla Model S 70, 2016 base + black headliner
V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Xenium Security Advanced Safety Family Premium Sound DAB+
V70 MY2012 T4 Powershift LE Luxery Line Driver Support Line Family Line
V70 MY2004 Geartronic 185pk
Ik lees het vast verkeerd. Laad jij gratis bij Nuon palen?
Laatst gewijzigd door RichieB op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Tesla Model S 75D, 2018 AWD Enhanced Autopilot 2.5 Sunroof Tesla Model S 70, 2016 base + black headliner
V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Xenium Security Advanced Safety Family Premium Sound DAB+
V70 MY2012 T4 Powershift LE Luxery Line Driver Support Line Family Line
V70 MY2004 Geartronic 185pk
Begrijp je punt, kan je zo lezen, maar ik bedoel dat ik dus veel gratis laad Maar dat op punten bij bedrijven waar je gewoon op zo'n knopje moet drukken. Bij ouders die gewoon stopcontact hebben en dan laad ik verder nog op bij Nuon en Essent palen hier in Amsterdam.
Kwam er laatst achter dat in Bloemendaal het van die Eload dingen zijn, beetje jammer...
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
Ik blijf het merkwaardig vinden dat sommigen vanwege kostenoverwegingen wel of niet laden. De besparing/extra kosten zijn toch tamelijk verwaarloosbaar op het grote (zakelijke) geheel?
Ik was laatst bij Station Ypenburg en zag 2 legen laadpalen. Dus ik dacht mooi: lekker dicht bij de ingang parkeren en laden tegelijk. Toen zag ik dat het dure E-laadpalen waren. Toen dacht ik: mijn accu is nog vol genoeg om elektrisch thuis te komen, dus laat maar. Als de accu leeg was had het waarschijnlijk wel gedaan.
Laatst gewijzigd door RichieB op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Tesla Model S 75D, 2018 AWD Enhanced Autopilot 2.5 Sunroof Tesla Model S 70, 2016 base + black headliner
V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Xenium Security Advanced Safety Family Premium Sound DAB+
V70 MY2012 T4 Powershift LE Luxery Line Driver Support Line Family Line
V70 MY2004 Geartronic 185pk
Superfunky schreef:
Tesla: short boven 190
FB: ik haat social media, dus geen positie/opinie
Imtech: als je van een gokje houdt. Meer kans op winst dan "alles op rood of zwart" zou ik zeggen! Maar niet huilen als ze op een dag omvallen en opgesplitst verder gaan.
Hoe bevalt het short gaat op Tesla? Ik voorspel dat ze naar de 300 gaan....