Daar ik een blokjesgrill in mijn V50 wil zetten, dacht ik even snel (na gelezen te hebben op internet bij HEICO) mijn voorbumper te demonteren.
Alle aangegeven schroeven en vijf klemmen losgemaakt maar de bumper blijft ergens op 'vastzitten'.
Ik durf niet met grof geweld de bumper eraf te trekken, daarom:
Heeft iemand een tip of weet waar ik op moet letten, of heeft zelf ook eens de bumper eraf gehaald en weet waar ik over praat en wil mij helpen?
Ik en mijn Volvo groeten u.
blokjesgrill v50
-
- 2nd Gear member
Heb je de nummerplaat gedemonteerd ? Bij mij waren het die schroeven die er voor zorgden dat de bumper vast bleef zitten ....
Succes ....
Succes ....
Ooit bezitter van:V50 2.0D Momentum, Estate Line, Mobility Line, Schuif/kanteldak, 18"; Medusa, Dakspoiler, Barents Blue Pearl, S40 grille en koplampen. Nu Passat Variant 2011 ....
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
:shock: die schroeven zijn maar +/- 15mm langarisvh schreef:Heb je de nummerplaat gedemonteerd ? Bij mij waren het die schroeven die er voor zorgden dat de bumper vast bleef zitten ....
Succes ....
-
- 1st Gear member
Dank je wel, ga dit aankomend weekend proberen! Maar klemt/klikt de bumper nergens in vast?arisvh schreef:Heb je de nummerplaat gedemonteerd ? Bij mij waren het die schroeven die er voor zorgden dat de bumper vast bleef zitten ....
Succes ....
-
- 2nd Gear member
Bij mijn weten niet, alleen naast de koplamp maar dat stelt niets voor.
Laat het maar weten als je hem los hebt .....
Laat het maar weten als je hem los hebt .....
Ooit bezitter van:V50 2.0D Momentum, Estate Line, Mobility Line, Schuif/kanteldak, 18"; Medusa, Dakspoiler, Barents Blue Pearl, S40 grille en koplampen. Nu Passat Variant 2011 ....