Bij het zoeken naar o.a. luidsprekers heb ik overal gezocht, nergens geen volvo onderdelen te vinden, laat staan luidspreker, wie weet een sloperij, of handelaar in gebruikte onderdelen,liefst in (zuid) limburg.Bij het zoeken naar o.a. luidsprekers heb ik overal gezocht, nergens geen volvo onderdelen te vinden, laat staan luidspreker, wie weet een sloperij, of handelaar in gebruikte onderdelen,liefst in (zuid) limburg. Iedereen bedankt voor de reactie's, ik ben inmiddels voorzien
Hans1 schreef:Bij het zoeken naar o.a. luidsprekers heb ik overal gezocht, nergens geen volvo onderdelen te vinden
Dus overal Volvo onderdelen...?
Volvo speakers soms op marktplaats. Maar er bestaan nog wel betere speakers van andere merken die ook passen hoor! Even langs de betere caraudio winkel, luisteren en de mooist klinkende in jouw prijsklasse meenemen.
Laat ik nu juist vandaag mijn speakers type Performance 50W vervangen hebben door High performance types. Dus als je wilt kun je mijn oude speakers overnemen.
Ik woon in Veldhoven.
ik was enkele weken gelee met een vriend van mij de autosloperijen in het zuiden des lands gaan afstropen naar een mistlamp voor een Alfa. Met de goudengids op de schoot en het stratenboek in de hand zochten wji erop los (ja was doen we die jeugdigen toch ouderwets hedendagen?!) en in de goudengids stond ook een autosloop die in Volvo delen handelde. Ik weet niet meer precies welke het is. Mocht je het niet vinden laat het me even weten dan zal ik hem dit weekend vragen om zijn gouden gids.
Succes ermee!
ps wij zijn in Kerkrade geweest, Heerlen, Hoensbroek. (die laatste raad ik je af, zijn afzetters en zeer louche volk. Niet prettig om te komen. Indien je er wel bent en om niet op te vallen, laat de woorden, saffie, heb jij nog peuken?, wat een teringzooi, ouwhoer (je komt toch uit Zuid-Limburg he?) eens vallen.