Lastig wel dat België en Frankrijk opeens verdeeld is over 2 DVD's, echt lastig.
Maar gelukkig had ik ook de oude DVD (2010) nog bij me

Ik heb ze ook nieuw gekocht. Het betreft alleen de aanvullende gegevens die verdeeld zijn over de dvd's. De routes staan wel op 1 dvd.Max schreef: net voor de vakantie een nieuwe DVD-set gekocht voor mijn RTI.
Lastig wel dat België en Frankrijk opeens verdeeld is over 2 DVD's, echt lastig.
Maar gelukkig had ik ook de oude DVD (2010) nog bij me![]()
Ik was in België en wou de route uitstippelen naar Calais, maar dat kon niet. Ik kon Frankrijk niet kiezen.Mart van der Steeg schreef:Ik heb ze ook nieuw gekocht. Het betreft alleen de aanvullende gegevens die verdeeld zijn over de dvd's. De routes staan wel op 1 dvd.
Theo V70 schreef: Liquid Force: Leuk je hier weer regelmatig tegen te komen! welkom terug!
Ahhhhhh was dat het? (het nokkenas ventiel dan neem ik aan waardoor hij slecht liep)...liquid_force schreef: bij mij is er een nieuw nokkenas-ventiel, een nieuwe aandrijfas (rechts), en nieuwe katalysator, nieuwe schijven en blokken rondom en nieuwe bougies geplaatst ... was weer een duur grapje![]()