derde remlicht
- Rob
- 2nd Gear member
al een jaar loop ik te tobben met mijn derde remlicht. Ooit eens gekocht bij halfords. Deze zit met plakstrips hoog aan de achterruit bevestigd. Maar het lukt niet meer. Na vele pogingen met diverse strips en lijmsoorten moet ik wat anders bedenken. Aan de binnenzijde van de bovenstijnl van de achterklep zie ik een zwart stripje, ongeveer 20 cm lang. Is dit soms bestemd voor een origineel derde remlicht? Wie weet dit, of wie heeft de gouden tip om het derde remlicht aan de ruit te bevestigen?
Volvo 440 Sunray feb. 1991 2e eigenaar, 150.000 km, 2005 voorzien van een facelift !
Nu de trotse eigenaar van een S40 2005 2e eigenaar 49000 km
Nu de trotse eigenaar van een S40 2005 2e eigenaar 49000 km
- Reitse
- 5th Gear member
- Contacteer:
Je hebt speciale tape om op glas mee te plakken (ligt wel bij de Gamma).
Jammer alleen dat dat spul niet zo goed tegen de warmte kan en als je over wat hobbels rijdt gaat het loslaten. Als je het spul een beetje kan ondersteunen ben je al een heel eind op weg...
Jammer alleen dat dat spul niet zo goed tegen de warmte kan en als je over wat hobbels rijdt gaat het loslaten. Als je het spul een beetje kan ondersteunen ben je al een heel eind op weg...
If you are, then continue to be and don't even think of stopping (Stephen Fry)
- ps-amazon
- 6th Gear member
- Contacteer:
Halfordsspul valt bij mij ook altijd van de ruit af, heb nu een derde remlicht van Hella en dat plakt al twee jaar uitstekend en is goed af te stellen