Het probleem begon de woensdagavond ervoor.
Bij thuiskomst zoals altijd de auto aan mijn EV box aangesloten.
De volgende morgen wou ik de EV Box uitzetten maar die was al uit, dacht even dat ik hem vergeten was aan te zetten maar de accu was tot 30 km opgeladen.
Vreemd dus maar even op onderzoek gegaan, bleek dat de stop eruit lag.
Deze weer ingeschakeld, EV Box aan en klap de stop er weer uit.
Hierop de leverancier geïnformeerd wat het probleem kon zijn, hij had hier niet direct een antwoord op maar ging het navragen.
Wil ik op vrijdag mijn auto opladen op de zaak met de Shuko kabel lukt dit ook niet, ook hier de stop eruit.
Stop er weer in maar nog steeds niet laden, er ging nu een rood lampje branden bij de stekker van de auto.
Op zaterdag met de auto naar de dealer en kon hem daar achterlaten.
De 12V accu werd ook niet meer opgeladen door de 400V accu, dus de auto zou stil komen te vallen.
Gisteren (vrijdag) hebben ze een omvormer vervangen die kapot zou zijn maar dit was nog niet de oplossing, er was ook een zekering kapot.
Daarna hebben ze de auto weer kunnen opladen en hebben ze de boel weer in orde gemaakt.
Deze morgen is er een testrit gemaakt en toen ze de auto weer wouden opladen ging dit weer niet.
Maandag is er weer overleg met Volvo, ze verdenken nu het accu pakket.
Deze zou een tik hebben kunnen gehad toen bij mij de stop doorsloeg?
Lang verhaal maar begin me nu wel zorgen te maken.
Zou het met mijn installatie te maken kunnen hebben?
Iemand bekend met dit probleem?

Tot nu toe alle hulde aan Volvo Bluekens Roosendaal, ze houden me goed op de hoogte.
Heb een V60 van ze meegekregen maar wil onderhand mijn eigen V60 weer
